1%
  • 0/10

بازی جدید Battlefield یک اثر جهان باز خواهد بود

یک اثر متفاوت

بازی جدید Battlefield یک اثر جهان باز خواهد بود ۰ ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ اخبار بازی کپی لینک

شواهد امر گویای این موضوع است که گیم پلی بازی جدید Battlefield به صورت جهان باز خواهد بود.

شرکت الکترونیک آرتز با همکاری استودیو دایس و دیگر استودیوهای زیرمجموعه خود در سکوت خبری در حال ساخت بازی جدید سری بتلفیلد است. با این حال، بازی هنوز به طور رسمی معرفی نشده و تا به امروز جزئیاتی از آن در دسترس قرار نگرفته و هوادارها بی‌صبرانه منتظر رونمایی از آن هستند.

در همین راستا، استودیو دایس به تازگی آگهی استخدام جدیدی منتشر کرده که در آن از توسعه‌دهندگان برای همکاری در بخش طراحی بازی دعوت به عمل می‌آورد. یکی از نقاط قابل توجه در این فرصت شغلی، اشاره به داشتن تجربه متقضی در توسعه عناوین جهان باز است که طبق آن، به نظر می‌رسد بازی جدید Battlefield یک اثر جهان باز خواهد بود.

بهتر است بدانید که استودیو دایس پیش‌تر در بازی Battlefield: Bad Company گیم‌پلی جهان باز را امتحان کرده بود، اما به غیر از این بازی، تمام آثار بتلفیلد از این ویژگی محروم بودند و به طور کلی، این فرنچایز به خاطر ماهیت خود تا به امروز چندان با مکانیزم‌های جهان باز سازگار نبوده است.

حال، اینکه دایس رویکرد خود را تغییر داده و به دنبال ایجاد تحول عظیم در بازی بعدی بتلفیلد است، خبر خوبی برای طرفدارها به شمار می‌رود؛ به خصوص که شایعه شده بازی دارای نقشه‌های چندنفره بزرگ‌تری نسبت به قبل بوده و از همه مهم‌تر، مکانیزم‌های تخریب‌پذیری محیط بازی خیره‌کننده خواهد بود. البته که این گفته‌ها توسط منابع رسمی تایید نشده و در حد یک شایعه محسوب می‌شوند.

لازم به ذکر است بازی Battlefield 7 هنوز به طور رسمی معرفی نشده و تیم سازنده تا به امروز جزئیاتی از آن به اشتراک نگذاشته است. با این وجود، بر اساس شایعه‌ها، احتمالا این بازی مورد انتظار برای عرضه در اواخر سال ۲۰۲۵ میلادی برای ایکس باکس، پلی استیشن و پی‌سی برنامه‌ریزی شده است.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments