1%
  • 10/10

تفاوت‌های دو فیلم Man of Steel و Superman لو رفت

اطلاعاتی هم از سریال Lanterns منتشر شد

تفاوت‌های دو فیلم Man of Steel و Superman لو رفت ۱۲ ۱۶ شهریور ۱۴۰۳ سینمای جهان کپی لینک
فیلم Man of Steel و Superman

دنیل ریچمن در جدیدترین اظهارات خود به دو فیلم Man of Steel و Superman پرداخته و توضیحاتی را درباره تفاوت‌هایشان ارائه داده است.

فیلم Man of Steel در سال ۲۰۱۳ میلادی اکران شد و با گذشت حدوداً یک دهه، شاهد ساخت اقتباس جدیدی با محوریت سوپرمن هستیم. البته اقتباس جدید هیچ ارتباطی با فرنچایز DC Extended Universe نداشته و شروعی برای فرنچایز DC Universe به شمار می‌رود. همچنین جیمز گان (James Gunn) کارگردانی‌اش را بر عهده داشته که پیش از این روی The Suicide Squad کار کرده بود.

یک افشاگر حوزه فیلم و سریال به نام دنیل ریچمن (Daniel Richtman) اطلاعاتی را درباره تفاوت‌های دو فیلم Man of Steel و Superman ارائه داده است. طبق گفته‌های او، Superman المان‌های علمی-تخیلی و فانتزی بیشتری در مقایسه با اقتباس پیشین دارد:

Superman را می‌توان «یک تغییر کامل به سمت علمی-تخیلی و فانتزی» نامید، کاملاً برعکس Man of Steel.
این داستان در دنیایی بسیار متفاوت از دنیای ما اتفاق می‌افتد و به کلی با DCEU فرق دارد. قهرمانان از مدت‌ها قبل وجود داشته‌اند و خواهیم دید که این موضوع چگونه بر تاریخ این دنیا تأثیر گذاشته و شکل‌ دهنده دی سی یونیورس بوده است.
فرنچایز DCU شامل پروژه‌هایی است که در زمان‌های مختلف جریان دارند، نه فقط زمان حال. بنابراین، این رویکرد بیشتر شبیه به جنگ ستارگان (Star Wars) است تا دنیای مارول.

دنیل ریچمن در بخش دیگری از اظهارات خود اطلاعات بیشتری را از شخصیت‌های سریال Lanterns به اشتراک گذاشت:

آن‌ها جاش برولین (Josh Brolin) را در نظر دارند، چون نظرشان برای شخصیت هال جوردن این است که به عنوان یک مربی مسن‌تر و سرسخت برای جان استوارتِ جوان و بی‌ پروا باشد. همان‌طور که می‌دانیم، برولین در بازی کردن نقش افراد بدخلق عالی است.

سریال Lanterns در حال حاضر تاریخ انتشاری ندارد اما فیلم Superman اواسط سال آینده میلادی به سینماها خواهد آمد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

12 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments