1%
  • 8/10

تماشا کنید: رونمایی از نقشه‌ها و حالت‌های بتا بازی Black Ops 6

همین حالا تجربه کنید

تماشا کنید: رونمایی از نقشه‌ها و حالت‌های بتا بازی Black Ops 6 ۱ ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ اخبار بازی کپی لینک

شرکت اکتیویژن ساعاتی پیش تریلر جدیدی از Call of Duty Black Ops 6 منتشر کرد که به نمایش محتوای نسخه بتا بازی از جمله نقشه ها و حالت های آن می‌پردازد.

طبق رسم چندین ساله شرکت اکتیویژن، امسال نیز نسخه بتا بازی جدید از سری کالاف دیوتی از راه رسیده تا هوادارها پیش از انتشار نسخه نهایی، بخشی از بازی و حالت‌های مختلف بخش چندنفره آنلاین را تجربه کرده و جدا از آشنایی با ویژگی‌های جدید، در رفع مشکلات به تیم سازنده کمک کنند.

بر این اساس، نسخه بتا بازی بلک اپس ۶ در حال حاضر برای افرادی که هر یک از نسخه‌های بازی را پیش خرید کرده‌اند، در دسترس قرار دارد و این افراد تا روز ۴ سپتامبر پیش‌رو (۱۴ شهریور ماه) می‌توانند به تجربه بازی بپردازند. با اتمام این فرصت، بتای عمومی بازی عرضه شده و تمام گیمرها در هر پلتفرمی از تاریخ ۶ تا ۹ سپتامبر (۱۶ تا ۱۹ شهریور ماه) قادر به تجربه بازی خواهند بود.

در همین راستا، ساعاتی پیش اکتیویژن تریلر نسخه بتا بازی Call of Duty Black Ops 6 را منتشر کرد که محتواهای بتای خصوصی از جمله نقشه ها و حالت‌های مولتی پلیر را نشان می‌دهد. طبق این ویدیو، چهار نقشه Skyline و Scud و Rewind و Derelict به همراه دو نقشه استرایک Pit و Gala در دسترس قرار دارند.

به علاوه، گیمرها می‌توانند حالت Domination و Team Deathmatch و Kill Order و Face Off Team Deathmatch و Hardpoint و Face Off Kill Confirmed را تجربه کنند. البته، در نسخه بتای عمومی، دو نقشه Babylon و Stakeout به همراه حالت Gunfight و Face Off Kill Order نیز قابل تجربه خواهد بود.

بازی مورد انتظار کالاف دیوتی بلک اپس ۶ در تاریخ ۲۵ اکتبر سال جاری (۴ آبان ماه پیش‌رو) برای کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 و همچنین پلتفرم رایانه شخصی منتشر می‌شود. خبر خوب این است که بازی از همان روز نخست عرضه به سرویس اشتراکی گیم پس اضافه خواهد شد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments