برگزیده
پخش زنده زولا از فینال حالت مبارزه تیمی + به همراه جایزه
1%
  • 10/10

تمجید نقش آفرینی لیدی گاگا در Joker 2 توسط عوامل سازنده فیلم

"شگفت‌انگیز بوده و پا به پای خواکین پیش می‌رود"

تمجید نقش آفرینی لیدی گاگا در Joker 2 توسط عوامل سازنده فیلم ۴ ۱۸ تیر ۱۴۰۳ سینمای جهان کپی لینک
لیدی گاکا در Joker 2

آن‌طور که به نظر می‌رسد نقش آفرینی لیدی گاگا در Joker 2 به قدری قدرتمند بوده که تمجید و تحسین عوامل سازنده این فیلم را به دنبال داشته است.

شمارش معکوس برای انتشار و اکران فیلم سینمایی Joker: Folie à Deux آغاز گردیده است. اثر بزرگ مورد انتظاری که برای یکی از موفق‌ترین ساخته‌های شرکت برادران وارنر (Warner Bros.) و دی‌سی (DC) تولید شده است. همان‌طور که در اولین تریلر به نمایش در آمده از این فیلم در ابتدای سال جاری مشاهده کردیم، فیلم Joker: Folie à Deux قرار است یک اثر موزیکال باشد که باری دیگر خواکین فنیکس (Joaquin Phoenix) را در نقش آرتور فلک یا همان جوکر قرار می‌دهد.

از سوی دیگر قرار است این فیلم نسخه جدیدی از شخصیت هارلی کوئین را به تصویر بکشد که وظیفه نقش آفرینی آن برعهده لیدی گاگا (Lady Gaga) قرار داده شده. در جریان پنلی فستیوال سینمایی Karlovy Vary International، فرانسین مایسلر (Francine Maisler) مسئول انتخاب بازیگران این فیلم به تمجید از نقش آفرینی لیدی گاگا در Joker 2 پرداخت و اظهار داشت که این بازیگر و موسیقدان مشهور به بهترین شکل از پس ایفای نقش چنین شخصیت برجسته‌ای برآمده است.

مایسلر این گونه توضیح داد که “ایشان در کار خود بسیار خوب است. به طوری که از عملکرد او شگفت‌زده می‌شوید. من لیدی گاگا را برای این نقش پیشنهاد ندادم. این موضوع، ایده من نبود. این ایده متعلق به کارگردان فیلم یعنی تاد فیلیپس (Todd Phillips) بود. من این را باید به شما بگویم که ایشان در نقش خود بسیار غافل‌گیرکننده و خوب عمل کرده است. همگی ما حضور ایشان را در فیلم A Star is Born دیده بودیم اما من با خود می‌گفتم که این فیلم در حوزه تخصصی ایشان بوده و می‌تواند آن را به شکل طبیعی انجام دهد. اما در این فیلم، گاگا بسیار خوب است. خواکین همواره شما را شگفت‌زده می‌کند اما این موضوع که گاگا نیز می‌تواند پا به پای خواکین حرکت کند و کار خود را بسیار طبیعی به نمایش بگذارد امری درخشان محسوب می‌شود.”

این فیلم موزیکال قرار است داستان عاشقانه پیچیده‌ای را بین آرتور فلک و هارلی کوئین روایت کند و به نظر می‌رسد بیشتر حوادث فیلم در تیمارستان آرکهام دنبال می‌شود. درست به مانند فیلم اول، تاد فیلیپس برای کارگردانی نسخه دوم نیز بازگشته و هم‌چنین شاهد حضور بازیگران دیگری چون زازی بیتز (Zazie Beetz)، برندون گلیسون (Brendon Gleeson)، کاترین کینر (Catherine Keener) و جیکوب لافلند (Jacob Lofland) در آن خواهیم بود. این فیلم برای انتشار در تاریخ 4 اکتبر برنامه‌ریزی شده است.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

4 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments