1%
  • 8/10

جعبه گشایی گلکسی S24 FE؛ درون جعبه این گوشی چه خبر است؟

همان همیشگی بدون هیچ لوازم جانبی درون بسته‌بندی

جعبه گشایی گلکسی S24 FE؛ درون جعبه این گوشی چه خبر است؟ ۰ ۱۵ مهر ۱۴۰۳ اخبار فناوری کپی لینک
گوشی S24 FE سامسونگ

گلکسی S24 FE که سامسونگ به تازگی از آن رونمایی کرده در بدو ورود به بازار جهانی توسط وب‌سایت GSMArena جعبه گشایی شده است.

گلکسی S24 FE یکی از جذاب‌ترین میان‌رده‌های پریمیوم در سال 2024 است. بدون شک این گوشی پتانسیل این را دارد که به فروش بسیار بالایی دست پیدا کند. البته اگر سامسونگ همه چیز را به بهترین شکل ممکن در آن تعبیه کرده باشد. موضوعی که بررسی‌ها فعلا آن را ثابت کرده‌اند. حال فقط مانده تجربه‌ی کاربران تا ببینیم فن ادیشن جدید چقدر ارزش خرید دارد.

به‌تازگی وب‌سایت GSMArena که در زمینه بررسی گوشی‌ها فعالیت دارد تصمیم گرفته گلکسی S24 FE را جعبه گشایی کند. محصولی که از این حیث هیچ تفاوتی با اقتصادی‌ها و پرچم‌دارهای قدرتمند سامسونگ ندارد.

جعبه گشایی گلکسی S24 Fe؛ درون جعبه چه خبر است؟

درون بسته‌بندی گلکسی S24 FE شما جز خود گوشی و یک کابل دو سر Type-C، چیز دیگری را نمی‌بینید. البته یک سری دفترچه و راهنما وجود دارد که قطعا به دردتان نمی‌خورد.

در نتیجه، گلکسی S24 FE از لحاظ محتویان درون بسته‌بندی مطابق انتظار، هیچ تفاوتی با مدل‌های نسل گذشته ندارد. حتی هیچ تفاوتی با اقتصادی‌ها و پرچم‌دارها هم دیده نمی‌شود. برای هر چیز دیگری از جمله کابل، برچسب محافظ صفحه، آداپتور 25 واتی و… باید به صورت مجز هزینه کنید.

مشخصات گلکسی اس ۲۴ فن ادیشن

گلکسی اس S24 فن ادیشن محصولی است با نمایشگر 6.7 اینچی که از وضوح +FHD و رفرش‌ریت 120 هرتزی بهره می‌برد. این گوشی از استاندارد IP68 بهره برده و در ساخت آن سامسونگ از ترکیب فلز و شیشه گوریلا گلس 5 استفاده کرده است.

پردازنده اگزینوس 2400e با 10 هسته پردازشی (1 + 2 +‌ 3 +‌ 4) و پردازشگر گرافیکی Xclipse 940 در کنار 8 گیگابایت رم و 128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 عهده‌دار وظایف پردازشی و گرافیکی هستند که عملکرد فوق‌العاده‌ای هم از این حیث دارند.

سیستم دوربین مشابه سال گذشته است اما سامسونگ یک موتور پردازشی جدید را به سیستم اضافه کرده است. موتوری که باعث بهبود کلی کیفیت تصاویر می‌شود. از جمله سایر مشخصات گلکسی S24 FE می‌توان به باتری 4700 میلی‌آمپر ساعتی، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، اندروید 14، رابط One UI 6.1، آپدیت نرم‌افزاری و امنیتی 7 ساله، فیلم‌برداری 8K و شارژر سریع 25 واتی اشاره کرد. البته شارژر را بعد از جعبه گشایی گلکسی S25 پیدا نمی‌کنید و باید به صورت جداگانه آن را خریداری کنید.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments