برگزیده
📣 پخش زنده مسابقات زولا هر روز ساعت 17 از آپارات
1%
  • 0/10

طراحی ردمی نوت 14 پرو لو رفت؛ تغییر بزرگی در انتظار میانرده‌های ردمی است

طراحی ردمی نوت 14 پرو لو رفت؛ تغییر بزرگی در انتظار میانرده‌های ردمی است ۰ ۱۲ تیر ۱۴۰۳ اخبار فناوری کپی لینک
ردمی نوت 14 پرو

شیائومی قرار است امسال از سری ردمی نوت 14 رونمایی کند. در همین راستا به تازگی شاهد انتشار تصاویری از طراحی ردمی نوت 14 پرو بوده‌ایم.

سری ردمی نوت به خاطر عملکرد سخت‌افزاری خوب و قیمت مناسب‌شان معروف هستند. هر سال هم شیائومی دو سری گوشی از این خانواده را راهی بازار می‌کند. یکی با تمرکز روی دوربین و سرعت شارژر و دیگری با تمرکز روی سخت‌افزار.

در حال حاضر سری ردمی نوت 13 با امکانات فراوان در بخش‌های مختلف در بازار در دسترس قرار دارند. اما جانشین آن به زودی به بازار می‌آید. به لطف یک افشاگر معروف یعنی Digital Chat Station، حالا حتی می‌دانیم سری ردمی نوت 14 قرار است از چه زبان طراحی بهره ببرند. چون به تازگی شاهد افشای طراحی مدل پرو از این سری بوده‌ایم.

طراحی ردمی نوت 14 پرو کاملا متفاوت از ردمی نوت 13 پرو خواهد بود

در تصویر زیر به وضوح پیداست که شیائومی در طراحی ردمی 13 پرو اعتقادی به ماژول دوربین نداشت. لنزهای دوربین به صورت مجزا روی پنل قرار دارند. اما ردمی نوت 14 پرو قرار است روی پنل پشتی خود ماژول داشته باشد.

ماژول ردمی نوت 14 پرو مربعی با گوشه‌های منحنی خواهد بود که میزبان چهار لنز است. البته نمی‌دانیم این چهار دایره همگی سنسور دوربین هستند یا فلش LED. اما هرچه که هست، طراحی این گوشی کاملا از ردمی نوت 13 پرو متفاوت خواهد بود.

متأسفانه در این خبر، چیزی درباره‌ی رنگ‌بندی گفته نشده، در نتیجه نمی‌دانیم نماینده‌ی قدرتمند ردمی در چه رنگ‌هایی به بازار خواهد آمد. علاوه بر این‌ها، از کیفیت ساخت این گوشی هم هیچ اطلاعاتی در اختیار نداریم.

البته هنوز تا رونمایی از سری ردمی نوت 14 زمان زیادی باقی مانده است (اواخر امسال). در نتیجه به زودی اطلاعات بیشتری از آن‌ها خواهیم شنید. اما یک سری از امکانات قطعی این گوشی‌ها می‌تواند شامل پنل 1.5K، پردازنده اسنپدراگون 7s نسل 3، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و شارژر پرسرعت باشد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments