1%
  • 0/10

تم منو مولتی پلیر بازی Black Ops 6 را از اینجا گوش کنید!

هیجان خالص

تم منو مولتی پلیر بازی Black Ops 6 را از اینجا گوش کنید! ۰ ۰۶ شهریور ۱۴۰۳ بازی | گیم کپی لینک
تم منو مولتی پلیر بازی Black Ops 6

استودیو تری آرک ساعاتی پیش موسیقی تم منو مولتی پلیر بازی Black Ops 6 را در کانال یوتیوب خود قرار داده است.

جدیدترین کالاف دیوتی (Call of Duty) امسال تحت عنوان Call of Duty: Black Ops 6 عرضه شده و اولین نسخه از سری محسوب می‌شود که همزمان با عرضه جهانی از طریق سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس علاقه مندان قرار می‌گیرد. این بازی حکم دنباله را برای Call of Duty: Black Ops Cold War داشته و بخش‌‎هایی از آن نبرد خلیج را به تصویر می‌کشد. همچنین المان‌های جاسوسی نقش پررنگی در داستان دارند، بطوری که سازندگان تاکید کرده‌اند گیمرها نمی‌توانند حدس بزنند چه کسی قابل اعتماد است و چه کسی نیست.

تری آرک ساعاتی قبل موسیقی تم منو مولتی پلیر بازی Black Ops 6 را در کانال یوتیوب خود قرار داد که گوش کردن به آن نزدیک به ۴ دقیقه زمان می‌برد. جک وال (Jack Wall) سازنده موسیقی متن جدیدترین نسخه کالاف دیوتی بوده اما در آماده سازی موسیقی تم مولتی پلیر با دو گروه Big Giant Circles و ROMES همکاری داشته است. بد نیست بدانید وال با صنعت ویدیو گیم غریبه نبوده و در گذشته روی کالاف دیوتی، مس افکت (Mass Effect) و Tom Clancy’s Splinter Cell کار کرده بود. برای گوش دادن به موسیقی می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

یکی از مواردی که پیرامون Call of Duty: Black Ops 6 حاشیه ساز شد، فضای مورد نیاز برای نصبش بود. این حاشیه پس از قرار گرفتن اطلاعات بازی در فروشگاه ایکس باکس بوجود آمد که طبق آن‌ها برای اجرا به ۳۱۰ گیگابایت فضا نیاز دارید. اکتیویژن با انتشار یک بیانیه در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) تاکید کرد رقم مزبور ارتباطی با Black Ops 6 نداشته و در صورتی که نسخه‌های پیشین را هم نصب داشته باشید، حجم بازی به آن می‌رسد. همچنین نباید فراموش کرد مانند گذشته می‌توانید بخش‌های مختلف از جمله کمپین را حذف کنید.

بازی Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ ۴ آبان ماه سال ۱۴۰۳ (مصادف با ۲۵ اکتبر سال ۲۰۲۴) عرضه خواهد شد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments