بررسی انیمه های سریالی مورد انتظار پاییز ۲۰۲۴
1%
  • 0/10

بررسی انیمه های سریالی مورد انتظار پاییز ۲۰۲۴

فصلی جدید به همراه آثاری تماشایی!

بررسی انیمه های سریالی مورد انتظار پاییز ۲۰۲۴ ۹ ۰۴ مهر ۱۴۰۳ مقالات جانبی انیمه کپی لینک

سال ۲۰۲۴ انیمه‌های هیجان انگیز بسیاری را به اقتباس رسانده است. از جمله مهم‌ترین این انیمه‌ها می‌توان به مجموعه شیطان کش (Kimetsu no Yaiba)، کونوسوبا (Kono Suba) و آکادمی قهرمان من (Boku no Hero Academia) اشاره کرد. 

حال که فصل پاییز از راه رسیده است، صنعت انیمه‌سازان نیز آثار تماشایی و هیجان‌انگیز بسیاری را برای مخاطبان خود در نظر گرفته‌اند. برخی از این انیمه‌ها در ادامه فصل‌های قبل خود به عرضه می‌رسند و برخی دیگر داستانی جدید را برای روایت کردن دارند. اگر شما نیز نسبت تماشای به انیمه های پاییز ۲۰۲۴ مشتاق هستید، در ادامه این مطلب با رسانه سرگرمی همراه باشید، چرا که لیستی متشکل از مورد انتظارترین انیمه های پاییز ۲۰۲۴ را برای شما تهیه کرده‌ایم. 

Re:Zero kara Hajimeru Isekai Seikatsu

فصل سوم

شخصیت اصلی، سوبارو ناتسوکی‌ (Subaru Natsuki)، وارد یک دنیای فانتزی جادویی شده و آماده است تا وارد یک ماجراجویی جدید شود. اما زمانی که پی می‌بریم سوبارو در یک حلقه زمانی گیر کرده است، انیمه زندگی از صفر به یک داستان ترسناک روانی تبدیل می‌شود. فصل سوم این مجموعه به‌عنوان نمونه‌ای از بهترین انیمه های پاییز ۲۰۲۴، در تاریخ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ به عرضه خواهد رسید. 

Uzumaki

کری گوشیما (Kirie Goshima) زندگی عادی را در کنار خانواده خویش سپری می‌کند، اما در دنیای ساخته شده توسط جونجی ایتو (Junji Ito) همه چیز با خوبی و خوشی به اتمام نمی‌رسد. در حالی که کری گوشیما برای ملاقات نامزد خود به ایستگاه قطار می‌رود، پدر او را هنگامی که به صدف یا حلزون خیره شده است رویت می‌کند. کری تصمیم می‌گیرد این ماجرا را برای نامزد خود تعریف کند، که به حادثه‌ای غیرقابل باور پی می‌برد. علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ ۷ مهر ۱۴۰۳ به تماشای این انیمه پرداخته و از تماشای آن لذت ببرند. 

Blue Lock vs. U-20 Japan

فصل دوم

انیمه قفل آبی با ژانر ورزشی نسل جدید به یکی از بهترین انیمه‌های سال گذشته تبدیل شده، و با فضای فوتبالی خود جو هیجان‌انگیزی را برای طرفداران انیمه به وجود آورده است. این انیمه توسط مونه‌یوکی کِنشیرو (Muneyuki Kaneshiro) نویسنده ژاپنی نوشته شده و داستان شخصیت اول، فوتبالیست نوجوانی به نام یوئیچی ایساگی (Yoichi Isagi) را روایت می‌کند که ماجراجویی‌های جذاب و دیدنی را در این انیمه برای مخاطبان فراهم کرده‌ است. فصل دوم انیمه قفل آبی به عنوان موردی دیگر از بهترین انیمه های پاییز ۲۰۲۴ در تاریخ ۱۴ مهر ۱۴۰۳ به اقتباس خواهد رسید.

Ao no Hako

داستان انیمه جعبه آبی حول محور پسری به‌نام تایکی اینوماتا (Taiki Inomata) می‌چرخد که استعدادی شگرف در زمینه ورزش بدمینتون دارد. اما دست بر قضا شخصیت اصلی داستان نسبت به دختری به‌نام چیناتسو کونو (Chinatsu Kano) علاقه‌مند شده و در ادامه داستان سعی دارد توجه او را جلب کند. البته ناگفته نماند که چیناتسو نیز در زمینه ورزشی فعالیت می‌کند و به‌عنوان ستاره بسکتبال مدرسه خود شناخته می‌شود. انیمه مذکور در تاریخ ۱۲ مهر ۱۴۰۳ منتشر خواهد شد. 

Dandadan

مومو آیاسه (Momo Ayase) دختری است که به وجود ارواح اعتقاد دارد و گاهی اوقات راجع به این موضوع به صورت تعصبی رفتار می‌کند. در ادامه داستان آیاسه با پسری آشنا می‌شود که وجود ارواح را تکذیب می‌کند، در حالی که به وجود موجودات فضایی اعتقاد دارد. آن‌ها در مقابل یکدیگر قرار گرفته و تصمیم می‌گیرند با برپایی چالش‌های گوناگون، اعتقادات خود را ثابت کنند. مجموعه جذاب داندادان به عنوان نمونه‌ای دیگر از مورد انتظارترین انیمه های پاییز ۲۰۲۴، در تاریخ ۱۳ مهر ۱۴۰۳ منتشر خواهد شد.

Bleach: Thousand-Year Blood War

به طور کلی داستان انیمه بلیچ حول محوری پسر دبیرستانی به نام ایچیگو (Ichigo) می‌چرخد که توانایی دیدن ارواح را دارد، تا زمانی که ناگهان با حضور یک شینیگامی، زندگی این پسر متحول می‌شود. با این حال در سری بلیچ: جنگ خونی هزار ساله شاهد تلاش‌های ایچیگو و دیگر دوستان او برای مبارزه در برابر دشمنان آن‌ها هستیم تا بتوانند به نابودی دنیا خاتمه دهند. علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۲۴، مصادف با ۱۴ مهر ۱۴۰۳ به تماشای این انیمه بپردازند. 

Blue Exorcist: Beyond the Snow Saga

انیمه جن‌گیر آبی: فراتر از حماسه برفی، پس از وقفه‌ای کوتاه، فصل جدید خود را در ۶ اکتبر ۲۰۲۴، مصادف با ۱۵ مهر ۱۴۰۳ آغاز خواهد کرد. پس از گذشت اتفاقاتی دردناک، رین تصمیم می‌گیرد به یک جن‌گیر تبدیل شود تا در نهایت بتواند شیطان را نابود کند. او به شعله‌های آبی، که به عنوان شعله‌های شیطان نیز شناخته می‌شود، فرمان می‌دهد که از سمت خود شیطان به ارث برده است. با توجه به این قابلیت مهم و قدرتمند، وجود نقطه ضعفی در احساسات باعث می‌شود تا کنترل شعله‌های آبی برای رین پیچیده شود.

Natsume Yuujinchou Shichi

فصل هفتم

کتاب دوستان ناتسومه یکی از انیمه های سبک استودیو جیبلی است. همچنین با توجه به داستان آن، به برخی از انیمه‌های میازاکی مثل شهر اشباح، شباهت دارد. این انیمه ماوراء طبیعی داستان پسری به نام ناتسومه (Natsume)، که می‌تواند ارواح را ببیند، دنبال می‌کند. یک روز، ناتسومه به صورت اتفاقی روحی قدرتمند را آزاد می‌کند، و سپس آن روح به شکل یک گربه در می‌آید. و در ادامه با پیدا کردن کتابی در مورد آزاد کردن ارواح، سفر خود را بر اساس این مأموریت آغاز می‌کند. علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ ۱۴ مهر ۱۴۰۳ به تماشای این انیمه بپردازند. 



مطالب مرتبط

دیگران نیز خوانده‌اند

نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

9 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments