بهترین انیمه های پاییز 2024
1%
  • 0/10

معرفی بهترین انیمه های پاییز 2024

اثر جدید استودیو ماپا

معرفی بهترین انیمه های پاییز 2024 ۵ ۲۸ مهر ۱۴۰۳ مقالات جانبی انیمه کپی لینک

ما در ادامه این مطلب، به معرفی و بررسی بهترین انیمه های پاییز 2024 می‌پردازیم که دیدن آن‌ها، به طور قطع، پیشنهاد می‌شود زیرا ارزش تماشا کردن را خواهند داشت.

سال 2023 یک سال استثنایی برای دنیای انیمه به شمار می‌رود. در این سال، انیمه‌های فوق العاده جذاب و هیجان انگیزی برای اولین بار منتشر شدند که موفق به جذب طرفداران بسیاری، نه تنها در ژاپن، بلکه در سراسر جهان شدند. با این حال، سال 2024‌ نیز، از نظر علاقه‌مندان به دنیای انیمه، سالی هیجان انگیز تلقی شده است زیرا که نه تنها فصول جدیدی از برخی از بهترین انیمه‌های شناخته شده جهان در آن منتشر شده است، بلکه انیمه‌های جذاب و دیدنی جدید بسیاری نیز برای اولین بار، بر روی پرده رفته‌اند که مورد تحسین بینندگان و همچنین منتقدان بسیاری قرار گرفته‌اند. به همین خاطر، بدون شک می‌توان گفت که تا به امروز، سال 2024 نیز، یک ترکیب باورنکردنی از بهترین انیمه‌های ساخته شده را برای ما آماده کرده است. بر همین اساس، ما نیز در ادامه این مطلب، به معرفی و بررسی بهترین انیمه های پاییز 2024 می‌پردازیم که دیدن آن‌ها، به طور قطع، پیشنهاد می‌شود زیرا ارزش تماشا کردن را خواهند داشت.

Dandadan

هنگامی که مومو آیاس و کن تاکاکورا برای اولین بار یکدیگر را ملاقات می کنند، متوجه می‌شوند که در یک چیز با یکدیگر تشابه دارند، اما با این حال، به طور غیرمنتظره‌ای، از همدیگر متفاوت هم هستند. کن به صورت سرسختانه‌ای معتقد است که موجودات فضایی و بیگانگان وجود دارند. این در حالی است که مومو به بیگانگان اعتقادی ندارد اما به وجود اشباح باور دارد. داستان از جایی آغاز می‌شود که همانطور که آنها به دنبال شواهدی برای ثابت کردن استدلال‌های خود هستند، به این واقعیت پی می‌برند که هم بیگانگان و هم ارواح وجود خارجی دارند. متأسفانه، این مکاشفه غیرمنتظره، مجموعه جدیدی از مشکلات ماوراء طبیعی را برای آنها به ارمغان می آورد که باید با آن مقابله کنند!

خط داستانی انیمه Dandadan که یکی از بهترین انیمه های پاییز 2024 به شمار می‌رود، به گونه‌ای نوشته شده است که نشان می‌دهد زمانی که مردم متوجه می‌شوند چیزی که هرگز به آن اعتقاد نداشته‌اند به راستی وجود دارد، چه واکنشی نشان می‌دهند؟ علاوه بر این، با در نظر گرفتن کارهای قبلی استودیو Science SARU، انتظار می‌رود که این انیمه نیز از انیمیشن و جلوه‌های بصری خیره‌کننده‌ای برخوردار باشد.

Bleach: Thousand-Year Blood War (Part 3)

تاکنون سه انیمه بسیار جذاب و محبوب در ژانر شونن ساخته شده‌اند که موفق به جذب طرفداران بسیار زیادی، نه تنها در ژاپن، بلکه در سراسر جهان شده‌اند؛ این انیمه‌ها شامل وان پیس (One Piece)، ناروتو (Naruto) و بلیچ (Bleach) می‌شوند. انیمه Bleach یکی از بهترین انیمه‌هایی به شمار می‌رود که از دهه دوهزار شروع به پخش شد. این دهه در میان طرفداران دنیای انیمه به عنوان «دوران طلایی» شناخته شده است.

داستان بلیچ در رابطه با دانش آموز دبیرستانی به نام ایچیگو کوروساکی (Ichigo Kurosaki) است که توانایی نادری برای دیدن ارواح و موجودات فراطبیعی دارد. داستان از جایی شروع می‌شود که یک روح شیطانی، به نام هالو/پوچ (Hallow) به قهرمان و شخصیت اصلی داستان، حمله می‌کند. با پیش رفتن داستان، ایچیگو، فردی به نام روکیا کوچیکی (Rukia Kuchiki) را ملاقات می‌کند که همه دانش خود را در رابطه با جامعه ارواح در اختیار او می‌گذارد. گفته‌های روکیا برای ایچیگو باورپذیر نیست؛ اما زمانی می‌رسد که او قدرت‌های خود را بیدار می‌کند و جایگزین روکیا می‌شود.

Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon? (Season 5)

یکی دیگر از بهترین انیمه های پاییز 2024 که دیدن آن بران علاقه‌مندان دنیای انیمه ، به طور قطع، بسیار سرگرم کننده خواهد بود، انیمه Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in A Dungeon? است. داستان این انیمه، به صورت کلی، در رابطه با شخصیت‌هایی ماجراجویی است که به دلیل تصمیماتی که می‌گیرند و مسیرهایی که برای خود انتخاب می‌کنند، مشکلاتی برایشان به وجود می‌آید و به همین خاطر نیز در داستان آن، صحنه‌های اکشن بسیاری گنجانده شده است که دیدن آن را بسیار هیجان انگیز و لذت بخش خواهد کرد.

 داستان انیمه جذاب و هیجان انگیز Is It Wrong to Try to Pick Up Girls in a Dungeon? (Season 5) حول محور پسر جوانی است که رویای تبدیل شدن به بزرگترین ماجراجوی جهان را در سر می‌پروراند. زمانی که این کارکتر با “هستیا” (Hestia) ملاقات می‌کند که یک الهه تنها است، رویایش به حقیقت می‌پیوندد؛ اما در ابتدا، مشکلات و موانع بسیاری بر سر راه او قرار می‌گیرند که همه چیز را برایش سخت می‌کنند. این انیمه سریالی دارای پیچش‌های داستانی فراوانی است که بینندگان خود را حیرت زده می‌کند.

Uzumaki

کیریه گوشیما در شهر کوروزو-چو زندگی عادی خود را سپری می‌کند. داستان انیمه Uzumaki که یکی دیگر از بهترین انیمه های پاییز 2024 به شمار می‌رود، از جایی آغاز می‌شود که یک روز، قهرمان و شخصیت اصلی داستان متوجه می‌شود که پدر دوست پسرش با دقت به یک حلزون نگاه می‌کند. این تنها اتفاق عجیبی نیست که در رابطه با پدر دوستش اتفاق می‌افتد. این کارکتر به تدریج متوجه می‌شود که مردم  کوروزو-چو روز به روز بیشتر به حلزون‌ها علاقه‌مند می‌شوند و این علاقه تا حدی پیش می‌رود که نتایج خطرناکی را به دنبال می‌آورد.

انیمه شناخته شده با نام Uzumaki، داستانی است که بر اساس مانگای ترسناک جونجی ایتو در ماه سپتامبر منتشر شده است. در گذشته نیز، تلاش‌هایی بر ساخت انیمه‌های اقتباسی از آثار ایتو صورت گرفته است؛ اما با این حال، این انیمه‌ها به دلیل ناتوانی در تقلید از سبک هنری منحصر به فرد داستان‌های ایتو، ناکام مانده‌اند. با این حال، انیمه Uzumaki در این مورد موفق بوده است و به همین خاطر نیز، ارزش تمشا کردن را خواهد داشت.

Arifureta: From Commonplace to World’s Strongest (Season 3)

پس از اینکه هاجیمه ناگومو و همکلاسی‌هایش به دنیای دیگری منتقل می‌شوند و قدرت‌های عجیب و غریبی به آنها داده می‌شود، هاجیمه به این واقعیت پی می‌برد که قدرت توانایی‌های او در سطح کمتری از دیگران قرار دارد. زمانی که هم‌کلاسی‌هایش متوجه این موضوع می‌شوند، با همدیگر تصمیم می‌گیرند تا به او خیانت کنند و او را رها کنند. با این حال، او در ادامه داستان، توانایی‌های خود را به گونه‌ای توسعه می‌بخشد که دیگران هیچ‌گاه انتظار آن را نداشتند. خط داستانی این انیمه در رابطه با تلاش های قهرمان و شخصیت اصلی داستان برای کمک به دیگران با توانایی‌های جدیدش و همچنین تمایل او برای گرفتن انتقام از کسانی است که در گذشته به او ظلم کرده‌اند.

دیدن انیمه Arifureta: From Commonplace to World’s Strongest (Season 3) که به عنوان یکی دیگر از بهترین انیمه‌ های پاییز 2024 شناخته شده است، برای کسانی که به داستان‌های فانتزی علاقه دارند به طور قطع پیشنهاد می‌شود زیرا که ارزش دیدن را خواهد داشت.

My Hero Academia: You’re Next

نام انیمه My Hero Academia برای دوستداران انیمه نام جدیدی نیست. مانگایی که این انیمه از آن اقتباس گرفته شده است هم تاکنون به پایان نرسیده و این احتمال وجود دارد که به این زودی‌ها نیز تمام نشود و ادامه پیدا کند. داستان این انیمه که یکی از بهترین انیمه‌های ساخته شده در جهان به شمار می‌رود، در رابطه با افرادی است که قدرت‌های ماوراطبیعی و منحصر به فردی که با نام Quirks شناخته شده است را دارا هستند. کارکترهای این انیمه پرطرفدار و محبوب از توانایی‌های خود به روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند که بسیار جذاب و دیدنی است.

به طور قطع، دیدن شخصیت‌های منفی گوناگون داستان My Hero Academia: You’re Next و دیدن چگونگی استفاده شخصیت‌های اصلی از توانایی‌های منحصر به فرد و ویژه خود برای شکست دادن این شخصیت‌های منفی می‌تواند هرکسی را شیفته و مجذوب خود کند. در این فصل، ایزوکو میدوریا، قهرمانان جوان کلاس 1-A و قهرمانان بازمانده آخرین نبرد، در مقابل شخصیت‌های منفی داستان قرار می‌گیرند تا یکبار برای همیشه، درگیری‌ها را به پایان برسانند.

I’ll Become a Villainess That Will Go Down in History

داستان انیمه شناخته شده با عنوان I’ll Become a Villainess That Will Go Down in History که یکی دیگر از بهترین انیمه های پاییز 2024 می‌باشد، در رابطه با قهرمان و شخصیت اصلی می‌باشد که هیچ آرزویی جز فرار از زندگی واقعی خود و تبدیل شدن به آلیسیا، شخصیت شرور یک بازی اتومه را ندارد. داستان از جایی آغاز می‌شود که او به صورت اتفاقی در یک تصادف جان خود را از دست می دهد و درست پس از آن، متوجه می‌شود که رویای او به حقیقت پیوسته است و به این ترتیب، او به عنوان آلیسیا به زندگی خو ادامه می‌دهد. قهرمان داستان پس از پی بردن به این واقعیت، تصمیم می‌گیرد از نقش جدید خود به عنوان شرور داستان نهایت استفاده خود را ببرد، اما با این حال، او پس از گذشت زمان نه چندان طولانی، به یاد می‌آورد که سرنوشت کارکتر آلیسیا به هیچ عنوان خوشایند نبود.

دیدن انیمه I’ll Become a Villainess That Will Go Down in History به طور قطع، به علاقه‌مندان ژانر ایسکای پیشنهاد می‌شود. این انیمه بر اساس یک لایت ناول (Light Novel) ساخته شده است که در ژاپن، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است.

Re:Zero − Starting Life in Another World (Season 3)

انیمه ری: زیرو (Re: Zero) نیز یک انیمه ایساکای بسیار جذاب و دیدنی است. داستان این انیمه در رابطه با پسر نوجوانی به نام سوبارو (Subaru) است که به صورت اتفاقی وارد یک دنیای دیگر می‌شود. در آنجا او یک پری دختر به نام امیلیا (Emilia) را ملاقات می‌کند که خود را با نام ساتلا (Satella) به شخصیت اصلی معرفی می‌کند. در ادامه داستان، امیلیا یک بار سوبارو را از دست راهزنان نجات می‌دهد. سپس به سوبارو می‌گوید که برای جبران لطفش می‌تواند به او کمک کند تا آویزی را که گم کرده است پیدا کند.

در خط داستانی انیمه Re:Zero − Starting Life in Another World  همه چیز زمانی در هم می‌پیچد که سوبارو و ساتلا در حین آنکه به دنبال آویز می‌گشتند، جانشان را از دست می‌دهند. سوبارو پس از اینکه کشته می‌شود، بازهم خود را درست در اولین جایی می‌بیند که پس از وارد شدن به این دنیای اسرارآمیز در آن قرار گرفته بود و اینگونه پی می‌برد که توانایی بازگشت به زمان گذشته را دارد. به این ترتیب، او سعی می‌کند از این توانایی برای درست کردن اوضاع  استفاده کند اما در همین مسیر به رازهای تاریکی پی می‌برد.

Ranma 1/2

وقتی آکان تندو متوجه می‌شود که باید با پسر یکی از دوستان پدرش ازدواج کند، به هیچ عنوان خوشحال نمی‌شود. اما داستان از جایی آغاز می‌شود که قهرمان و شخصیت اصلی داستان به این واقعی پی می‌برد که نامزد جدیدش، یعنی رانما سائوتومه، نفرین شده است تا هر زمان که آب سرد بر روی او پاشیده شود، به یک زن تبدیل شود. این مسئله شروع اتفاقات عجیبی است که در خط داستانی انیمه Ranma ½ صورت می‌گیرد.

انیمه شناخته شده با عنوان Ranma 1/2 که یکی دیگر از بهترین انیمه های پاییز 2024 به شمار می‌رود، یک انیمه کلاسیک است که بر اساس مانگای رومیکو تاکاهاشی، خالق اینویاشا (Inuyasha) ساخته شده است. دیدن این داستان با کیفیت انیمیشن مدرن که توسط استودیوی موفق MAPPA ساخته شده است، بسیار هیجان انگیز خواهد بود. همچنین، بسیاری از طرفداران مشتاقانه منتظر هستند تا ببینند چگونه این انیمه به موضوع جنسیت می‌پردازد؛ موضوعی که مفهوم آن اکنون بسیار متفاوت از سال ۱۹۸۹، یعنی زمان پخش اولین اقتباس انیمه‌ای از این مانگا می‌باشد.

Demon Lord 2099

داستان انیمه شناخته شده با نام “Demon Lord 2099” که یکی دیگر از بهترین انیمه های پاییز 2024 به شمار می‌آید، در رابطه با قهرمان و شحصیت اصلی است که پس از آنکه جان خود را از دست می‌دهد، در نسخه‌ای جدید از آینده‌ی دنیای خود بیدار می‌شود. با این حال، در طول زمانی که جسم این کارکتر در خواب بوده است، سرزمین او با زمین ادغام شده است و به این ترتیب، سیاره‌ای پر از انسان‌ها، نژادهای فانتزی و همچینن سایبرپانک‌ها به وجود آمده است. قهرمان و شخصیت اصلی داستان که نام عنوان از آن گرفته شده است، پس از آنکه به زندگی بازمی‌گرد، در دنیای جدیدی قرار می‌گیرد که از خاکستر دنیای قدیمی‌اش به وجود آمده است و هر چیزی که در رابطه با آن وجود دارد، برایش ناآشنا و غریبه است.

انیمه Demon Lord 2099 که در پاییز 2024 منتشر می‌شود، بی‌تردید به عنوان یکی ازهیجان‌انگیزترین سری‌های سال جاری، موفق به جذب طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان خواهد شد. بر اساس توضیحاتی که از داستان این انیمه ارائه شده است، انیمه Demon Lord 2099 در واقع یک ایسکای معکوس است که تماشای آن می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد.  



مطالب مرتبط

دیگران نیز خوانده‌اند

نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

5 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments