مورد انتظارترین انیمه های سینمایی پاییز ۲۰۲۴
1%
  • 0/10

مورد انتظارترین انیمه های سینمایی پاییز ۲۰۲۴

از حمله به تایتان تا گینتاما

مورد انتظارترین انیمه های سینمایی پاییز ۲۰۲۴ ۴ ۰۴ مهر ۱۴۰۳ مقالات جانبی انیمه کپی لینک

سال ۲۰۲۴ انیمه‌های هیجان انگیز بسیاری را به اقتباس رسانده است. از جمله مهم‌ترین این انیمه‌ها می‌توان به مجموعه شیطان کش (Kimetsu no Yaiba)، کونوسوبا (Kono Suba) و آکادمی قهرمان من (Boku no Hero Academia) اشاره کرد. با این وجود منطقی به‌نظر می‌رسد اگر طرفداران انیمه منتظر انیمه های سینمایی جدیدی در پاییز ۲۰۲۴ باشند. 

حال که فصل پاییز از راه رسیده است، صنعت انیمه‌سازان نیز آثار تماشایی و هیجان‌انگیز بسیاری را برای مخاطبان خود در نظر گرفته‌اند. برخی از این انیمه‌ها در ادامه فصل‌های قبل خود به عرضه می‌رسند و برخی دیگر داستانی جدید را برای روایت کردن دارند. اگر شما نیز نسبت تماشای به انیمه های سینمایی پاییز ۲۰۲۴ مشتاق هستید، در ادامه این مطلب با رسانه سرگرمی همراه باشید، چرا که لیستی متشکل از مورد انتظارترین انیمه های سینمایی پاییز ۲۰۲۴ را برای شما تهیه کرده‌ایم. 

The Last Attack

استودیو MAPPA با خبری خوشحال کننده برای طرفداران انیمه محبوب حمله به تایتان باز می‌گردد. آخرین فیلم حمله به تایتان با عنوان فیلم حمله به تایتان: آخرین حمله قرار است در تاریخ ۸ نوامبر مصادف با ۱۸ آبان توسط استودیو MAPPA عرضه شود. در حال حاضر استودیو MAPPA تمرکز خود را بر روی ساخت فیلم آخرین حمله، انیمه سینمایی ۱۴۵ دقیقه‌ای بر اساس آخرین چپترهای مانگا حمله به تایتان، که پارت اول و دوم نهایی این مانگا را پوشش می‌دهد، گذاشته است. این فیلم سعی می‌کند با کیفیتی بهبود یافته، باری دیگر مهمان قلب طرفداران انیمه شود. 

Solo Leveling: ReAwakening

پس از درهم آمیخته شدن دنیای هیولا و انسان‌ها، افرادی با قدرت خارق‌العاده‌ای به‌وجود آمدند، که به آن‌ها لقب شکارچی داده شده است. سانگ جین وو (Sung Jinwoo)، شخصیت اول این انیمه، شکارچی ضعیفی است، که همواره طی داستان به دنبال پاسخ سوال‌هایش، ارتقای قدرت و حفاظت از بشریت می‌گردد. علاقه‌مندان می‌توانند تک رو را به‌عنوان نمونه‌ای از مورد انتظارترین انیمه های سینمایی پاییز ۲۰۲۴، در تاریخ ۹ آذر ۱۴۰۳ به‌استقبال آن رفته و از تماشای این انیمه زیبا لذت ببرند. 

Kintama-hen

انیمه گیناتاما در سبک شونن و کمدی، موردی از موفق و بهترین انیمه های دهه ۲۰۰۰ محسوب می‌شود. شخصیت اصلی این انیمه فردی به نام  ساکاتا گینتوکی (Sakata Gintoki) است که اغلب اوقات را صرف فعالیت و دیالوگ های بامزه و جالب می‌کند، که در نتیجه باعث خوشحالی و لذت تماشاگران می‌شود. ممکن است ساکاتا گینتوکی اکثر اوقات همه چیز را جدی نگیرد، اما با این حال هنگامی که شرایط جدی می‌شوند، او به یک شمشیرزن ترسناک و دشمنی شکست ناپذیر تبدیل می‌شود. انیمه سینمایی جدید این اثر تحت عنوان کینتاماهن در تاریخ ۲۴ نوامبر ۲۰۲۴، مصادف ۴ آذر ۱۴۰۳ در اختیار تماشاگران قرار داده خواهد شد. 

Give It All

اگر دنبال اثری می‌گردید که می‌تواند هیجانات شما را کنترل کرده و به طول خلاصه ارزش صرف وقت را داشته باشد، همه چیز را بده به شما پیشنهاد می‌شود. این اثر به عنوان نمونه‌ای درخشان در لیست مورد انتظارترین انیمه های سینمایی پاییز ۲۰۲۴، از جایگاهی خاص بهره‌مند است. در واقع داستان این انیمه زندگی دختران نوجوان دبیرستانی را روایت می‌کند که به‌بهانه علاقه خود، در جلسات سخت و فشرده قایق‌رانی شرکت می‌کنند. علاقه‌مندان می‌توانند در تاریخ ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴، مصادف با ۴ آبان ۱۴۰۳ از تماشای این انیمه لذت ببرند.

Inazuma Eleven the Movie: Prologue to the New Heroes

ساسانامی اونمی (Sasanami Unmei) دانش آموز انتقالی و شخصیت اصلی این انیمه است که علی‌رغم علاقه خود نسبت به فوتبال سعی می‌کند زندگی جدیدی را در محیط مدرسه خود ایجاد کند. در حالی که اونمی آرزو دارد ورزش فوتبال به‌کل از صحنه روزگار محو شود، شخصیت دیگری به نام اندو هارو (Endou Haru) را داریم که نسبت به این ورزش حس عجیب و غریبی دارد. در ادامه سرنوشت تصمیم می‌گیرد این دو شخصیت را در مقابل یکدیگر قرار داده، و داستان جدیدی را خلق کند. انیمه سینمایی جذاب پیش درآمد قهرمانان جدید در تاریخ ۲۷ دسامبر ۲۰۲۰۴، مصادف با ۷ دی ۱۴۰۳ به عرضه خواهد رسید.

Sunshine in the Mirror Movie

فیلم آفتاب در آینه از داستانی هیجان‌انگیز و موزیکال پیروی می‌کند. یوهان (Yohane) بالاخره در توکیو رویای خود را برای خواننده شدن دنبال می‌کند. اما وقتی این فالگوی جوان در هر امتحان شکست می‌خورد، مجبور می‌شود به شهر کوچکش برگردد، غافل از اینکه چگونه به زودی سفر جادویی خود را در اینجا آغاز خواهد کرد. فیلم آفتاب در آینه به عنوان موردی دیگر از مورد انتظارترین انیمه های سینمایی پاییز ۲۰۲۴، در تاریخ ۲۴ نوامبر، مصادف با ۴ آذر ۱۴۰۳ به عرضه خواهد رسید، و علاقه‌مندان می‌توانند از تماشای آن لذت ببرند. 

Inazuma Eleven Movie: The Legendary Kickoff

به لطف تلاش‌های مهاجم افسانه‌ای گوئنجی شویا (Gouenji Shuya)، که به تیم ملحق شد، آن‌ها مدارس قوی را شکست دادند و علیرغم نبردهای شدید از مسابقات مقدماتی منطقه عبور کردند. اما با این حال اکنون نقطه امن آن‌ها نیست، چرا که تهدیدات جدیدی پیروزی این مدرسه را دست نیافتنی می‌کند. انیمه سینمایی شروع افسانه‌ای سرشار از صحنه‌های هیجان‌انگیز است که مخاطبان را به تماشای ادامه داستان ترغیب می‌کند. این فیلم در تاریخ ۲۷ دسامبر ۲۰۲۴، مصادف ۷ دی ۱۴۰۳ در اختیار دنبال‌کنندگان قرار داده خواهد شد. 



مطالب مرتبط

دیگران نیز خوانده‌اند

نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

4 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments