1%
  • 0/10

سال ۲۰۲۵ مهم‌ترین سال پلی استیشن در نسل نهم خواهد بود

نقطه عطف ژاپنی‌ها

سال ۲۰۲۵ مهم‌ترین سال پلی استیشن در نسل نهم خواهد بود ۰ ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ کنسول‌های بازی کپی لینک

طبق ادعای یکی از اینسایدرهای معروف، ظاهرا سال ۲۰۲۵ مهم‌‎ترین سال پلی استیشن در نسل نهم خواهد بود.

بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی در طول سال جاری میلادی عملکرد چندان خوبی در زمینه عناوین انحصاری نداشت. با این حال، به نظر می‌رسد که ژاپنی‌ها خود را برای سال آینده آماده می‌کنند؛ سالی که احتمالا نقطه عطفی در تاریخ نسل نهم به ویژه پلی استیشن خواهد بود.

در همین راستا، ساعاتی پیش NateTheHate، یکی از افشاگرهای قابل اعتماد صنعت بازی‌ها، در پیامی اعلام کرد که سال آینده، سال بسیار مهمی در نسل نهم برای پلی استیشن به شمار می‌رود. از طرفی، او مدعی است که احتمالا سونی به‌زودی یک شوکیس با محوریت معرفی بازی‌های جدید و انحصاری خود برگزار می‌کند.

این افشاگر در این زمینه توضیح می‌دهد:

من مطمئن هستم که در ادامه تابستان امسال چیزهای جالبی از سوی سونی شاهد خواهیم بود. به نظر من، سال ۲۰۲۵ میلادی، سال بسیار مهمی برای پلی استیشن در نسل نهم است. به نظر می‌رسد، همه چیز دست به دست یکدیگر داده تا این سال، قوی‌ترین سال در نسل باشد و اتفاقات فوق‌العاده‌ای در پیش است. سکوت سونی در این سال صرفا بدین معنا است که استودیوهای آن‌ها در حال ساخت بازی‌های جدید هستند.

در حالی که این افشاگر تاریخی برای برگزاری شوکیس جدید پلی استیشن مشخص نکرده، اما بهتر است بدانید که در طول چند ماه اخیر شایعه‌های زیادی مبنی بر احتمال برگزاری یک مراسم بزرگ از سوی شرکت سونی در ماه سپتامبر سال جاری (شهریور یا مهر ماه پیش‌رو) به گوش رسیده است.

به طور کلی، سال آینده سال مهمی برای کل صنعت بازی‌ها نیز خواهد بود. در واقع، جدا از انتشار بازی‌های بزرگی همچون GTA 6 و دیگر عناوین انحصاری برای هر دو پلتفرم پلی استیشن و ایکس باکس، شایعه شده که کنسول میان نسلی PS5 Pro نیز پا به عرصه رقابت می‌گذارد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments