ویژگی های Assassin's Creed Mirage
1%
  • 0/10

ویژگی های Assassin’s Creed Mirage که باید در Codename Red استفاده شوند

میراژ آنقدر که فکر می‌کنید ضعیف نیست!

ویژگی های Assassin’s Creed Mirage که باید در Codename Red استفاده شوند ۰ ۲۳ آذر ۱۴۰۲ مقالات جانبی (گیم) کپی لینک

یوبیسافت با انتشار اطلاعاتی اندک درباره پروژه بعدی خود از سری اساسینز کرید که با نام Codename Red شناخته می‌شود، ما را بار دیگر بر صندلی انتظار نشانده است. به همین بهانه قصد داریم نگاهی به ویژگی های Assassin’s Creed Mirage داشته باشیم که باید در این عنوان استفاده شوند.

طبق گزارشاتی که شنیده می‌شوند، یوبیسافت سخت در حال تلاش برای ارائه عملکردی عالی در نسخه بعدی سری بازی اساسینز کرید با نام رمزی Codename Red است. این بازی طبق گزارشات بزرگ‌ترین و بهترین بازی از این سری بوده و توسعه دهندگان قصد دارند تمام نبوغ خود را در این بازی به رخ بکشند. این بازی در کشور ژاپن رخ داده و به گفته توسعه دهندگان طرفداران را شیفته خود می‌کند.

 شکی نیست که پس از بازی Assassin’s Creed Mirage، ما انتظار معرفی مکانیسم‌هایی جدید در نسخه بعدی را داریم. با این حال ویژگی‌هایی در آخرین نسخه این بازی وجود داشته که انتشار آن‌ها در نسخه‌های بعدی می‌تواند بسیار جذاب باشد. حال در این مطلب قصد داریم نگاهی به مهم‌ترین ویژگی های Assassin’s Creed Mirage داشته باشیم که باید در بازی‌های بعدی این سری، بخصوص Codename Red نیز وجود داشته باشند.

فیلترهای مختلف

بازی میراژ برای اولین مرتبه در تاریخ سری اساسینز کرید به شما اجازه می‌دهد صحنه کلی بازی را با استفاده از فیلترهای مختلف تغییر داده و با پالت‌های رنگی مختلف حس و حالی متفاوت به بازی ببخشید. این ویژگی به شدت طرفداران را به وجد آورده و مورد تحسین واقع شده، در نتیجه وجود آن در بازی Codename Red، به خصوص با حضور ما در کشور ژاپن می‌تواند به شدت جذاب باشد. برای مثال این بازی می‌تواند با الهام گیری از بازی جذاب Ghost of Tsushima، حالت سیاه و سفید کوروساوایی به بازی داده و ما را به فیلم‌های سامورایی قدیمی برده یا از بازی Resident Evil 4 Remake در بخش فیلترها الهام بگیرد.

بیم‌های قابل استفاده

سیستم پارکور بازی اساسینز کرید میراژ تفاوتی چندانی با نسخه پیشین آن یعنی اساسینز کرید والهالا نداشت، با این حال بخش‌های کوچکی به این سیستم افزوده شده که مهم‌ترین آن‌ها بیم‌هایی بودند که در جای جای نقشه دیده می‌شوند. این بیم‌ها به شما اجازه می‌دهدند بدون مشکل از فضاهای با شکاف بزرگ عبور کرده و حتی با استفاده از آن‌ها از مخمصه خارج شوید. از آنجایی که سری اساسینز همیشه در زمان قدیم رخ داده، استفاده از این مکانیسم در بازی بعدی را نیز محتمل می‌کند. به عبارت دیگر وجود ابزاری مانند بیم‌ها در اطراف شهرها در نقاط مختلف جهان موضوعی عادی بوده است که می‌تواند به خوبی به مخاطبین برای تجربه‌ای جذاب کمک کند.

تیر اندازهای عقاب

استفاده از عقاب از بازی Assassin’s Creed Origins یکی از مکانیسم‌های کلیدی این سری بازی بوده است. این موضوع باعث شد تا حد قابل توجهی کاربران به عقاب مورد اعتماد خود تکیه کرده و در نتیجه این موضوع ویژگی مخفی کاری در این بازی و نسخه‌های بعدی را تا حد زیادی به حاشیه راند. برای حل این موضوع، ما شاهد اشخاصی با نام تیر اندازهای عقاب (Eagle Archers) در میراژ هستیم که به سوی عقاب شما تیر اندازی کرده و باعث می‌شود شما نتوانید به طور مدام از عقاب خود استفاده کنید. این موضوع سبب افزایش استفاده از مخفی کاری در میراژ شده و به باور ما باید در نسخه‌ها بعدی نیز این افراد حضور داشته باشند. حضور این افراد در بازی نه تنها حس و حال طبیعی‌تری به بازی بخشیده، بلکه باعث شده ما دوست وفادار خود را از دست به طور کامل از دست ندهیم.

ابزار مختلف

یکی از بهترین ویژگی های اساسینز کرید میراژ نحوه استفاده و مدیریت ابزار است. ابزار اساسین‌ها در طول تاریخ به آن‌ها در قتل دشمنان و فرار از مخمصه کمک زیادی کرده‌اند. اما با مهاجرت این سری بازی به سمت سبک نقش آفرینی، استفاده از این ابزار به شدت کاهش یافت. بازی اساسینز کرید میراژ اما به نسخه‌های پیشین باز گشت و ویژگی استفاده از ابزار مختلف را با پیشرفتی خیره کننده در اختیار ما قرار داد. شما انبوهی از ابزار مختلف برای استفاده را در اختیار دارید که می‌توانید با ارتقا آن‌ها دشمنان خود را کلافه کنید. به باور ما این ویژگی مهم‌ترین ویژگی بوده که باید وارد بازی Codename Red شود.

ویژگی Assassin’s Focus

ویژگی Assassin’s Focus زمانی که در تریلر بازی به نمایش درآمد، چندان برای کاربران دلنشین نبود، اما زمانی که بازی به انتشار رسید و کاربران به تجربه بازی با استفاده از این ویژگی پرداختند، به طور کلی نظر خود را تغییر دادند. این ویژگی مراحل نیازمند مخفی کاری را به شدت جذاب‌تر کرد. این ویژگی مبارزات در برابر چندین دشمن را آسان‌تر کرده، با این حال محدودیت آن باعث شده شما نیازمند استراتژی برای استفاده از آن باشید. این ویژگی به باور ما نه تنها در بازی Codename Red باید حضور داشته باشد، بلکه باید تبدیل به ویژگی دائمی در این سری بازی شده که طی نسخه‌های بعدی به مراتب پیشرفت می‌کند. ویژگی Assassin’s Focus برای مثال می‌تواند با استفاده از قتل‌های مخفی و استفاده از ابزار از نو شارژ شده و کاربران را وارد لوپی درگیر کننده و اعتیاد آور کند.

همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره شد، بازی Codename Red یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های سال‌های اخیر یوبیسافت بوده که می‌تواند بار دیگر سبب ظهور انقلابی در سبک بازی‌های مخفی کاری شود. این کار را بدون شک با استفاده از ویژگی های Assassin’s Creed Mirage که در این مطلب معرفی کردیم می‌تواند ساده‌تر انجام دهد. نظر شما چیست؟ شما دوست دارید چه چیزهایی در جدیدترین نسخه از سری بازی اساسینز کرید تجربه کنید؟ در انتظار نظرات و تجربیات شما هستیم.



مطالب مرتبط

دیگران نیز خوانده‌اند

نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments