در بازی AC Valhalla خبری از افزایش لولهای اجباری نیست
AC Valhalla دست بازیکنان را در پیشبرد مراحل داستانی بازی باز گذاشته است
برخلاف آنچه در Assassin’s Creed Odyssey شاهدش بودیم، به نظر میرسد برای پیشبرد مراحل داستانی بازی AC Valhalla دیگر نیازی به افزایش لولهای اجباری نباشد.
Assassin’s Creed Odyssey انقلابی اساسی بر مجموعهی اساسین کرید محسوب میشود که با تبدیل این سری محبوب به ژانر RPG توانست محبوبیت و موفقیت تجاری بسیاری را برای یوبیسافت به ارمغان بیاورد. یکی از مشکلات و نقدهای اساسی این مجموعه، اجبار بازیکنان برای رسیدن به لولهای بالاتر برای پیشبرد مراحل داستانی بود. حال به نظر میرسد در Assassin’s Creed Valhalla این مسئله دیگر مشکلساز نخواهد بود.
به گفته اشرف اسماعیل، کاگردان خلاق بازی، میتوانید به هر طریقی که دوست دارید به انجام بازی بپردازند. به عبارت دیگر، بازیکنانی که فقط به انجام مراحل اصلی بازی علاقهمند هستند، برای پیشبرد داستان، دیگر نیازی به افزایش لولهای اجباری از طریق انجام ماموریتهای فرعی نخواهند داشت.
هدف ما این است که اجازه دهیم بازیکنان هرطور که دوستدارند بازی را انجام دهند. ما دنیایی جذاب ساختهایم که در دوران تاریک نروژ و انگلستان جریان دارد. علاوه بر این، وقتی از نروژ به انگلیس میروید، همیشه قادر خواهید بود به نروژ برگردید؛ بنابراین ما دنیایی زنده و خیرهکننده داریم و میخواهیم بازیکنان همانگونه که دوست دارند بازی را تجربه کنند. بازی تعادل بینطیری دارد؛ بازیکنان میتوانند بدون هیچ مشکلی فقط به انجام داستان بازی یا بدون پیشبرد داستان فقط به محیطگردی و کشف مکانهای تازه بپردازند؛ این به کاربران بستگی دارد که چگونه میخواهند بازی را به پیش ببرند. این همیشه رویکرد ما بوده است. هدف اصلی ما تعریف داستان شخصی Eivor است و میخواهیم کاربران بدون مشکل بتوانند روی این داستان شخصی و روابط ناشی از آن، تمرکز کنند.
در آخر، بازی AC Valhalla در تعطیلات سال نو میلادی برای کنسولهای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، پلتفرم رایانههای شخصی و گوگل استادیا عرضه خواهد شد. همچنین، بازی از قابلیت Smart Delivery ایکسباکس پشتیبانی میکند که به معنای اهدای رایگان نسخه سری ایکس AC Valhalla به خریداران نسخهی ایکسباکس وان این بازی است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید