در حق بازی Mass Effect Andromeda کوتاهی شده است!
بایوور توضیح میدهد
استودیو بایوور بر این باور است که بازی Mass Effect Andromeda از آنچه که نقدها نشان داده بودند، بهتر بوده و در حق آن کوتاهی شده است.
برهیچکس پوشیده و پنهان نیست که سه گانه مس افکت یکی از بهترین بازیهای علمی تخیلی تاریخ به شمار میرود که بعد از موفقیت بیچون و چرای سه بازی اول، متاسفانه نسخه چهارم یعنی اندرومدا به خاطر یک سری مشکلات از جمله محتوای کوتاه و ایرادهای فنی، یک شکست تمام عیار را برای استودیو بایوور رقم زد.
انتقادهای بیشمار از بازی باعث شد تا اعتبار فرنچایز مس افکت زیر سوال برود و استودیو بایوور نیز برای مدتی توسعه دنباله آن را کنار گذاشت. حال که بازی بعدی Mass Effect وارد مرحله اصلی تولید شده و هوادارها بیصبرانه منتظر رونمایی از آن هستند، جان اپلر، کارگردان خلاق بایوور، از بازی اندرومدا دفاع کرده است.
جان اپلر مدعی است که بازی Mass Effect Andromeda از آنچه که نقدها و امتیازهای منتقدها نشان داده بودند، بهتر بوده و در حق این بازی کمی اجحاف شده است. به گفته او، این بررسیها تصویر درست و دقیقی از بازی را به مخاطبها ارائه نمیدهند و دیدگاههای بدبینانه به بازی قابل پذیرش نیست.
با این حال، اپلر به یک سری مشکلات بازی اعتراف کرد. او اذعان داشت که برخی از نقدهای وارده به بازی بیاساس نبودهاند و بازی از نظر فنی و گیمپلی با مشکلاتی دست و پنجه نرم میکرد. در واقع، به گفته او، اگرچه مشکلات فنی با انتشار آپدیتها برطرف شدهاند، اما گیمپلی بازی به ساختار آن لطمه وارد کرده است.
بسیاری از هوادارها نسبت به آینده سری مس افکت خوشبین هستند. گیمرها امیدوار هستند که بازی بعدی Mass Effect دیگر اشتباهات نسخه اندرومدا را تکرار نکند و مشابه سه بازی نخست، تجربه هیجانانگیزی از سفر و ماجراجویی در کیهان را برای آنها رقم بزند؛ چه بسا که استودیو بایوور نیز وعده داده که این بازی بلوغ سه گانه اصلی را حفظ میکند.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید