نویسندگان سریال آرکین در کشتن هر شخصیتی آزادی کامل داشتند
تا بتوانند داستان خوبی روایت نمایند
استودیو رایوت گیمز به عوامل سازنده و نویسندگان سریال آرکین آزادی کامل داده بودند که هر شخصیتی را که میخواهند بکشند تا داستان خوبی را روایت نمایند.
با انتشار دو فصل و مجموعا 18 اپیزود، سریال آرکین محصول شبکه نتفلیکس که اقتباسی از بازی League of Legends بوده به پایان مسیر خود رسید اما طرفداران همچنان در حال گفتگو پیرامون آن بوده و در خصوص جوانب مختلف آن به بحث و صحبت میپردازند. به ویژه مرگ تراژدیک برخی از شخصیتهای اصلی که در فصل دوم شاهد آن بودیم. با این حال ظاهرا استودیو رایوت گیمز (Riot Games) با استودیو فرانسوی فورتیش (Fortiche) کاملا برای کشتن هر شخصیت که مایل بودند، همنظر بوده است.
آماندا اورتون (Amanda Overton) یکی از نویسندگان سریال آرکین در مصاحبه با نشریه گیمز رادار اظهار داشته که “استودیو رایوت گیمز هر داستان با هر شخصیتی که قصد داشتیم روایت کنیم را پذیرفته بود. برای مثال ما سوال میکردیم که آیا میتوانیم دو شخصیت جیس و ویکتور را بکشیم؟ و پاسخ مثبت دریافت میکردیم. هیچ محدودیتی در کار ما وجود نداشت تا بتوانیم یک داستان خوب روایت کنیم. امری که به نظر من تصمیم درستی از سوی آنها محسوب میشد زیرا ما در حال اقتباس و تبدیل یک بازی ویدئویی به یک مدیوم دیگر یعنی تلویزیون بودیم و شما میخواهید این آزادی را در اختیار داشته باشید تا بهترین ورژن ممکن از آن را تولید کنید.”
“پشتیبانی که از سوی استودیو رایوت گیمز داشتیم به ما اجازه داد تا کاراکترهایی به این اندازه پیچیده، جالب، سیاه و آسیبپذیر طراحی کنیم. شخصیتهایی که هر کدام سرنوشتی داشتند که ما باید آن را براساس بهترین تصمیم ممکن برای رضایتبخش بودن کیفیت سریال انتخاب میکردیم و نگران این موضوع نیز نمیبودیم که چنین چیزی برای یک مدیوم دیگر میتواند جالب باشد یا نباشد.”
اورتون همچنین در خصوص سکانس احساسی پایانی سریال نیز توضیح میدهد که از چه مدت زمانی برنامهریزی آن صورت گرفته بود. “آن سکانس پایانی مربوط به دو شخصیت وای و جینکس، آخرین صحنه بین این دو تقریبا همان چیزی است که ما آن را شش سال قبل به نگارش در آورده بودیم.”
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید