ساخت بازی Marvel’s Blade ابعاد جدیدی از توانایی استودیو آرکین را ارائه میکند
با استفاده از تمامی تجربیات قبلی
به گفته کارگردان استودیو آرکین ساخت بازی Marvel’s Blade با استفاده از تجربیات حاصل از تولید تمامی عناوین قبلی این استودیو دنبال خواهد شد.
سباستین میتون (Sébastien Mitton) کارگردان هنری و کارگردان ایدهپردازی استودیو آرکین (Arkane) به مناسبت سالگرد 25 سالگی این استودیو نگاهی به آثار گذشته آنها داشته است. پیش از آن که در رابطه با ساخت بازی Marvel’s Blade که در سال گذشته رونمایی شد جزئیاتی ارائه شود، میتون در ابتدا به بازی Arx Fatalis به عنوان اثری در ژانر اکشن نقش آفرینی محصول سال 2002 اشاره داشت و از آن به عنوان یک پروژه برجسته یاد کرد که اشتیاق آنها را به منظور ساخت جهانهای غوطهورکنندهای که پلیرها را درون خود غرق نماید تا آنها راههای شگفتانگیز و بعضا غافلگیرکنندهای به منظور غلبه بر چالشها پیدا نمایند و داستان خود را روایت نمایند، برافروخته کرد.
سپس به همکاریهای ابتدایی آنها با دیگر استودیوها روی تعداد پروژه جاهطلبانه اشاره داشت که برخی از آنها هرگز عرضه نشدند. میتون از پروژه مشخصی نام نبرد اما پیش از آن که آرکین با کمپانی بتسدا (Bethesda) برای ساخت بازی Dishonored همکاری نماید، این توسعهدهنده روی پروژههای مختلفی از جمله بازی Dark Messiah of Might and Magic که متعلق به یوبیسافت بوده و در سال 2006 منتشر شد، یک نسخه اسپینآف کنسل شده از بازی Half-Life برای کمپانی ولو (Valve) و همچنین یک بازی پارکور کنسل شده به نام LMNO برای یوبیسافت مشارکت داشته است. در این بازه زمانی این استودیو روی بخش چندنفره بازی Call of Duty: World at War کار کرده بود و در طراحی، انیمیشن و بخش هنری بازی Bioshock 2 نیز مشارکت کرده بود.
“این تجربیات موجب شد تا چشمانداز و رویکرد ما برای گیم دیزاین خلاقانه و نوآورانه شکل بگیرد. ما جادو و اکشن را به شکل فیزیکی و بصری با یکدیگر آمیختیم. ما تعلیق را در کنار پازلهای خلاقانه قرار دادیم. ما اثر چندنفره متغییر برجستهای را مورد آزمایش قرار دادیم. و ما احساسات تامل برانگیز و عمق روایی را مورد جستجو قرار دادیم. این پروژهها ثابت کردند داستانسرایی، گیمپلی و هنر میتوانند ترکیب شوند تا جادویی نفسگیر را به وجود بیاورند و این هسته اصلی بوده که به عنوان بخشی از DNA استودیو ما به شمار میرود.”
“از طریق این آزمایشها و رشد بوده که Dishonored و دنبالههای آن متولد شدند و جهانی مملو از قهرمانها و انتخابها را در مقابل گیمر قرار میدهند که در آن هر عملی، عواقب خود را به دنبال خواهد داشت. در بازی Prey، ما درک از واقعیت را درون یک اثر علمی تخیلی هیجانانگیز به چالش کشیدیم در حالی که در بازی Redfall، ما شیوه داستانسرایی خود را درون یک دنیای مدرن خونآشام محور و تجربهای حول محور همکاری توسعه دادیم.”
“در نهایت بازی Deathloop به ما اجازه داد تا زمان را در یک شیوه قابل بازی مورد کاوش قرار دهیم که با موسیقی زیبا و گیمپلی همراه میشد که گیمرها را در سرتاسر دنیا مسحور خود میکرد.”
در نهایت اطلاعات اندکی در رابطه با ساخت بازی Marvel’s Blade ارائه شد و میتون ضمن اظهار اشتیاق در رابطه با آن توضیح داد که “بسیار مفتخر و هیجانزده است تا به واسطه ساخت این بازی، ابعاد ناشناختهای از هنر و توانایی تیم آنها جستجو شود.” این پروژه که به واسطه مارول استودیوز در حال تولید قرار دارد، برای اولین بار در رویداد The Game Awards سال گذشته رونمایی شد و پس از آن تاکنون، اطلاعات چندانی در خصوص آن ارائه نشده است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید