تجربه بازی Astro Bot کوتاه اما سرشار از هیجان و لذت خالص خواهد بود
در مقایسه با بسیاری از بازیهای بزرگ طولانی دیگر
به گفته سازندگان تجربه بازی Astro Bot در مقایسه با بسیاری از بازیهای طولانی که ترجیح میدهید بخشهایی از آن را رد نمایید کوتاه اما سرشار از هیجان است.
عنوان Astro Bot هفته گذشته منتشر شد و توانست با استقبال کمنظیر منتقدان و مخاطبین مواجه شود. این بازی بدون شک یکی از بهترین عناوین سال تاکنون بوده و همچنین یکی از برترین عناوین انحصاری سونی و پلی استیشن در نسل نهم محسوب میشود. نیکلاس دوسه (Nicolas Doucet) کارگردان عنوان مورد بحث از استودیو تیم اسوبی (Team Asobi) به تازگی اظهار داشته که ایشان بازیهای کوتاه سرشار از لذت و هیجان را به تجربیات چند صد ساعتی که شما حاضر هستید بعضی از بخشهای آن را رد نمایید ترجیح میدهد.
دوسه دست روی موضوع قابل تاملی گذاشته که به یکی از ترندهای خسته کننده و معضلات بازیهای ویدئویی در چند سال اخیر تبدیل شده است. جایی که بسیاری از بازیها تنها به منظور بالا بردن زمان تجربه خود، به استفاده از ساختار جهان باز و ماموریتهای جانبی روی میآورند که بسیاری از آنها تکراری و بدون ارائه کوچکترین لذت و نوآوری است. تا جایی که به سختی میتوان آثار AAA را یافت که توی 20 ساعت یک تجربه مختصر و مفید سرشار از لذت و هیجان را ارائه دهند.
دوسه در مصاحبهای که با نشریه بلومبرگ داشته در خصوص تجربه بازی Astro Bot توضیح داد که “داشتن یک تجربه 12 الی 15 ساعته متشکل از هیجان متراکم، جایی که در آن به مدت 5 دقیقه این احساس به شما منتقل نشود که لحظه بسیار طولانی و یا بدون وجود هیچ نکته جالبی را سپری کردید، بسیار ارزشمندتر از یک تجربه 40 ساعته بوده که در آن لحظات و بخشهایی وجود دارد که ترجیح میدهید آنها را به سرعت رد نمایید. وقتی با چنین چیزی کنار بیایید، در مسیری قرار میگیرید که امور تحت اختیار شما قرار میگیرند.”
توضیحات دوسه خبر خوبی برای افرادی است که از بسیاری از بازیهای طولانی و بدون نوآوری AAA خسته شدهاند و عناوین کوتاهتر و متمرکزتر را ترجیح میدهند. عنوان مورد بحث برای کنسول پلی استیشن 5 در دسترس قرار دارد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید