اولین جزئیات بازی Assassin’s Creed Hexe منتشر شد
نسخهای متفاوت در این مجموعه
اولین جزئیات بازی Assassin’s Creed Hexe به عنوان یکی از نسخههای جدید در دست ساخت این مجموعه به اشتراک گذاشته شد.
مارک الکسیس کوته (Marc-Alexis Côté) مدیر و تهیهکننده اجرایی این مجموعه به صورت رسمی به این موضوع اشاره داشته است که بازی مورد بحث با عناوین قبلی این مجموعه متفاوت بوده و توسط استودیو یوبیسافت مونترال (Ubisoft Montreal) ساخته میشود. براساس اطلاعات ارائه شده، بازی تمرکز زیادی روی مسائل مربوط به جادوگری داشته و شایعات نیز بیان میدارند که حوادث آن در اروپای مرکزی قرن شانزدهم و امپراطوری روم دنبال خواهد شد.
عنوان Assassin’s Creed Hexe هماکنون در مراحل اولیه ساخت بوده و انتظار میرود در سال 2026 روی پلتفرم Infinity که قرار است نوعی هاب یا بخش مرکزی برای عناوین Assassin’s Creed باشد عرضه شود. این بازی تجربه خطیتری را به نسبت عناوین گذشته خود ارائه کرده و دارای برخی از عناصر مربوط به جستجو در فضای جهان باز به مانند عناوین قدیمیتر این مجموعه نیز خواهد بود. به گزارش اینسایدر گیمینگ، بازی مورد بحث یک شخصیت اصلی مونث به نام السا (Elsa) داشته که از قدرتهای فراطبیعی برخوردار است.
اگرچه جزئیات بازی Assassin’s Creed Hexe اطلاعاتی در خصوص تواناییها و مهارتهای این شخصیت ارائه نمیکند اما ویدئوی فرستاده شده برای نشریه اینسایدر گیمینگ با این شرط که به صورت عمومی منتشر نشود، یکی از تواناییهای شخصیت السا را نشان میدهد. در این ویدئو، السا توسط سربازهای آلمانی قرن شانزدهم تحت تعقیب بوده و از یک افسون برای نفوذ به کالبد یک گربه استفاده میکند. سپس پلیر کنترل گربه را به دست گرفته و حواس سربازها را از طریق ضربه زدن به یک بطری شیشهای و شکستن آن پرت میکند. این گیمپلی فضای تیره و تاریکی را در یک خیابان سنگفرش شده به نمایش میگذارد.
منابع به این موضوع نیز اشاره داشته که یک سیستم ترس با الهام از بسته الحاقی Jack The Ripper مربوط به بازی Assassin’s Creed Syndicate برای پیادهسازی در Hexe برنامهریزی شده است. در حالی که جزئیات چگونگی این سیستم هنوز مشخص نیست اما میتوان پیادهسازی شدن نسخهای از این سیستم را درون بازی تصور کرد. در قرن شانزده و در بازه زمانی بین سالهای 1500 الی 1660، بیش از 80 هزار نفر که اکثریت آنها شامل زنان میشدند به اتهام جادو و جادوگری دستگیر و مجازات میشدند. در این میان بیش از 40 هزار نفر به عنوان مجازات، اعدام شدند. این دوره که به شکار جادو معروف است یکی از تاریکترین دوران تاریخ به شمار میرود در نتیجه وجود یک سیستم ترس در بازی منطقی محسوب میشود.
براساس مواردی که از جزئیات بازی ASSASSIN’S CREED HEXE ارائه شده، تعجبی ندارد که سازندگان بازی از آن به عنوان یک نسخه متفاوت از مجموعه یاد میکنند. به گفته کوته همه بازیها لزوما نباید یک تجربه نقشآفرینی 150 ساعته باشند.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید