پروژه Assassin’s Creed Infinity مولتی پلیر را به این سری بازی باز میگرداند
آینده نگری بی نظیر یوبیسافت، به سود کاربران!
پروژه Assassin’s Creed Infinity به نظر بهترین روش پیشرفت این دنیای دوست داشتنی است. طبق اطلاعات به دست آمده از مراسم شب گذشته یوبیسافت و شایعات انتشار یافته، پروژه Assassin’s Creed Infinity بخش آنلاین چند نفره را به این سری بازی باز میگرداند.
در حالی که اخبار رسمی و شایعات مربوط به سری بازی Assassin’s Creed فضای اینترنت را پر کرده و تمام چشمها منتظر رونمایی هر چه بیشتر از بازی Assassin’s Creed Mirage هستند، گمان میرود که اخبار جذابتری از این سری بازی به زودی انتشار یابد که بدون شک طرفداران بازیهای آنلاین چند نفره را خوشحال خواهد کرد!
در حالی که مدت زمان زیادی است که شایعات قابل اعتمادی حول محور بازی لایو سرویس Assassin’s Creed Infinity به انتشار میرسند، شب گذشته تیم یوبیسافت طی جدیدترین مراسم Ubisoft Forward خود این بازی را با اطلاعات بیشتر معرفی کرد و نگاهی به کلیات آن داشت. بر خلاف بازی Assassin’s Creed Mirage که به کاملترین و بهترین شکل در این مراسم رخ نمایی کرد، تیم یوبیسافت معرفی اجمالی از بازی Assassin’s Creed Infinity داشت و چندان به جزئیات این پروژه به نظر عظیم نپرداخت.
با تمام این اوصاف، ما باور داریم که این بازی همه طرفداران را متعجب خواهد کرد و طبق شنیدهها، این بازی آینده سری بازی اساسینز کرید را به لطف افزودن بخش آنلاین بسیار کامل و جامع تامین خواهد کرد. یکی از تهیه کنندگان یوبیسافت، آقای مارکس الکسیس کوت (Marc-Alexis Cote) تضمینی برای افزودن بخش آنلاین چند نفره به بازی Assassin’s Creed Infinity نداد، اما اشارات معنا دار او، ما را از این رخداد تقریبا مطمئن کرد! آقای کوت طی مراسم گفت:
ما در حال سرمایه گذاری برای باز گرداندن یک استند الون (Standalone) آنلاین چند نفره به دنیای اساسینز کرید و متصل به Infinity هستیم. پروژه Infinity در حقیقت یک بازی نیست. این پروژه نقطه ورود طرفداران به آینده اساسینز کرید است. پروژه Infinity به عبارت دیگر یک مرکز (Hub) برای اتصال تجربیات مختلف از دنیای اساسینز کرید به شکلی معنا دار است.
به گزارش خبرگزاری معتبر بلومبرگ (Bloomberg) در سال گذشته میلادی، Infinity یک پلتفرم آنلاین بوده که به طور مداوم گسترش و بهبود یافته و به یوبیسافت اجازه میدهد که بازیهای مختلف از یک سری بازی با مکانها و مضامین متفاوت را به یکدیگر متصل سازد. اگر پیشتر بازیهایی چون Grand Theft Auto Online یا Fortnite را تجربه کرده باشید، از کلیت این ساختار مطلع بوده و سودهای آن برای کاربران را میدانید.
مدتی پس از این خبر، تیم یوبیسافت به طور رسمی از این پروژه خود رونمایی کرد و اشاره داشت که این پروژه، پروژهای عظیم با همکاری دو استودیو مختلف یوبیسافت یعنی Ubisoft Quebec و Ubisoft Montreal بوده که از وجود دو توسعه دهنده بزرگ یوبیسافت یعنی جاناتان دومون (Jonathan Dumont) خالق دنیای Assassin’s Creed Syndicate و کارگردان Assassin’s Creed Odyssey و کلینت هاکینگ (Clint Hocking) کارگردان بازیهای Splinter Cell: Chaos Theory، Far Cry 2 و Watch Dogs: Legion بهره میبرند. یوبیسافت سال گذشته درباره پروژه Infinity نوشت:
در عوض انتقال اطلاعات و کلیت دنیای ساخته شده توسط ما از بازی به بازی دیگر، ما باور داریم که این پروژه فرصتی برای یکپارچگی بیشتر فرنچایزهای محبوب ما و همکاری بیشتر استودیوهای مختلف در عوض مرکزیت قرار دادن یک استودیو بوده که از استعداد همه، فارغ از اینکه در کدام استودیوی یوبیسافت فعالیت دارند استفاده میکند.
یکی از اهداف اصلی تیم یوبیسافت برای توسعه چنین پروژهای، توسعه بازی با استفاده از فرهنگهای متفاوت در سطح جهان است. مراسم برگزار شده شب گذشته توسط یوبیسافت، هفت محتوای جدید و جداگانه از سری بازی Assassin’s Creed را در بر گرفت. در حالی که جدیدترین بسته الحاقی Assassin’s Creed Valhalla با نام The Last Chapter تا پیش از پایان سال ۲۰۲۲ به انتشار رسیده و بازی Assassin’s Creed Mirage طی سال ۲۰۲۳ در دسترس قرار میگیرد، تاریخ انتشاری برای دیگر پروژهها اعلام نشد و باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتر، از جمله تاریخ انتشار آنها توسط یوبیسافت در آینده باشیم. نظر شما درباره پروژه Assassin’s Creed Infinity چیست؟ این پروژه میتواند کاربران را به دنیای آنلاین اساسینز کرید فرا بخواند؟ منتظر نظرات شما هستیم.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید