1%
  • 0/10

اطلاعات جدیدی از مبارزات دو شخصیت Assassin’s Creed Shadows منتشر شد

شباهت‌ها و تفاوت‌های استایل مبارزه دو کاراکتر

اطلاعات جدیدی از مبارزات دو شخصیت Assassin’s Creed Shadows منتشر شد ۰ 1 ساعت قبل اخبار بازی کپی لینک
مبارزات دو شخصیت Assassin’s Creed Shadows

شرکت یوبیسافت اطلاعات جدیدی از نحوه مبارزات دو شخصیت Assassin’s Creed Shadows شامل شباهت‌ها و تفاوت‌های آن ارائه کرد.

بازی Assassin’s Creed Shadows مخاطبین خود را در نقش دو پروتاگونیست اصلی متفاوت قرار می‌دهد که هر کدام در امور مربوط تخصص دارند به طوری که شخصیت سامورایی آن یعنی یاسوکه روی مبارزات تن به تن و قدرت بدنی متمرکز بوده و از سوی دیگر شخصیت شینوبی آن یعنی نائویی روی مخفی‌کاری و حرکات تند و چابک متمرکز است. پس از آن که نمایشات مختلفی از بازی صورت گرفت، اکنون شرکت یوبیسافت جزئیات جدیدی را در رابطه با گیم‌پلی بازی ارائه کرده است.

این اطلاعات جدید به طور ویژه روی مبارزات دو شخصیت Assassin’s Creed Shadows و نحوه عملکرد آن‌ها و تفاوت‌هایی که از پلی‌استایل مبارزات آن‌ها می‌توانید انتظار داشته باشید ارتباط دارد. مسلما در موارد پایه‌ای، شباهت‌های بسیاری بین دو شخصیت برقرار خواهد بود. هر دو کاراکتر اصلی از ضربات سبک و سنگین برخوردار بوده و هم‌چنین دارای مکانیزم جدیدی به نام حملات Posture Attacks بوده که اساسا نسخه شارژ شده و یا قدرتمندتری از ضربات سبک و سنگین آن‌ها به شمار می‌رود. برخلاف نائویی، شخصیت یاسوکه می‌تواند اقدام به شارژ نمودن ضربات Posture خود با سلاحی که هنوز در غلاف قرار دارد بپردازد.

مبارزات دو شخصیت Assassin’s Creed Shadows شامل داج یا جاخالی دادن بودن اما نحوه انجام داج آن‌ها متفاوت خواهد بود. در حالی که یاسوکه داج قدم به قدم انجام می‌دهد، نائویی که شخصیتی فرز و چالاک‌تر محسوب می‌شود فاصله بیشتری را با داج می‌پیماید. با توجه به جثه بزرگ‌تری که یاسوکه دارد، این شخصیت باید با هر ثانیه متوالی پس از انجام هر داج، بازه زمانی را برای باز یافتن انرژی خود اختصاص دهد. از سوی دیگر، با توجه به این که یاسوکه زره مستحکم‌تر پوشیده‌تری در مقایسه با نائویی دارد، می‌تواند بازه زمانی طولانی‌تری را حتی در مقابل تعداد زیادی از دشمنان، دوام آورده و زنده بماند. این در حالی است که برای نائویی، مبارزه مستقیم معمولا بهترین گزینه ممکن محسوب نمی‌شود.

یاسوکه می‌تواند ضرباتی که به سویش وارد می‌شود پری یا خنثی نماید امری که موجب می‌شود دشمنان به عقب رفته و برای بازه زمانی کوتاه بتوانید به آن‌ها ضدضربه بزنید. از سوی دیگر نائویی می‌تواند ضرباتی که به سویش روانه می‌شود را دفع نماید که به او اجازه می‌دهد دشمنان اطرافش را مشاهده کرده و متوجه تلاش‌های آن‌ها برای غافل‌گیری او بشود با این حال این موضوع می‌تواند سبب آسیب پذیری او در مقابل دیگر دشمنان شود. یاسوکه هم‌چنین می‌تواند حملات را بلاک کرده و مانع ایجاد آسیب از طرف ضربات شود امری که از نائویی از داشتن آن برخوردار نیست. در عین حال هر دو شخصیت از طریق اعمالی چون داج کامل می‌توانند موجب شوند تا دشمنان برای بازه زمانی کوتاه وارد وضعیت آسیب پذیر شوند.

عنوان مورد بحث در تاریخ 14 فوریه 2025 برابر 26 بهمن 1403 برای کنسول پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments