روند ساخت بازی Assassin’s Creed Shadows طولانیتر از والهالا بوده است
به خاطر نمایش دقیق ژاپن فئودال
بر اساس اعلام شرکت یوبیسافت، روند ساخت بازی Assassin’s Creed Shadows به خاطر نمایش دقیق تصویری از ژاپن فئودال طولانیتر از والهالا بوده است.
همانطور که احتمالا اطلاع دارید، بازی جدید سری اساسینز کرید تحت عنوان شدوز برخلاق اثر پیشین فرنچایز، از المانهای نقشآفرینی استفاده میکند. به همین خاطر، بسیاری از هوادارها این عنوان مورد انتظار را از جوانب مختلف از جمله مدت زمان ساخت با بازی اساسینز کرید والهالا مقایسه میکنند.
در همین راستا، ساعاتی پیش کارل اونی، تهیهکننده ارشد بازی، در گفتوگویی اعلام کرد که روند ساخت بازی Valhalla حدود سه سال به طول انجامید و مراحل توسعه این عنوان به یکی از طولانیترین پروسههای ساخت بازی در تاریخ یوبیسافت تبدیل شد. با این حال، تولید بازی Shadows حتی طولانیتر از این بوده است.
به گفته کارل اونی، در راستای ایجاد تناسب میان زمان و پول، مراحل ساخت بازی Assassin’s Creed Shadows حدود چهار سال طول کشیده و به گفته او، این زمان مناسبی برای پیشبرد پروژه از مرحله ایدهپردازی تا تولید و دریافت بازخوردها و اعمال تغییرات احتمالی است.
در ادامه این صحبتها، تهیهکننده ارشد بازی خاطرنشان کرد که یکی از دلایل طولانیتر شدن روند ساخت بازی، تلاش تیم برای ساخت یک اثر دقیق و اصیل بوده تا تاریخ و فرهنگ ژاپن را به درستی به تصویر بکشد. برای مثال، او اعلام کرد که خلق یک خانه ژاپنی در دوران فئودال کاملا متفاوتتر از خلق یک خانه انگلیسی و فرانسوی است و باید همه اصول آن رعایت شود.
در ادامه این صحبتها، او اذعان داشت که نمیتوان جهان بازی را صرفا بر اساس تحقیقات تاریخی خلق کرد؛ چرا که یک سری موارد نیازمند بازدید میدانی است تا درک بهتری از محیط، ساختمانها، فرهنگ و بناهای تاریخی داشت و آن فرهنگ اصیل را برای روایت یک داستان دقیق به نمایش گذاشت.
لازم به ذکر است که بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۱۵ نوامبر سال جاری (۲۵ آبان ماه پیشرو) برای کنسولهای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 و همچنین آیپد و پلتفرم رایانه شخصی مبتنی بر ویندوز و مک منتشر خواهد شد. در صورت پیش خرید نسخه گلد یا آلتیمیت، به مدت سه روز زودتر میتوانید به تجربه بازی بپردازید.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید