جزئیاتی از مشکلات ساخت Assassin’s Creed Shadows منتشر شد
فشار سازندگان برای اعمال تاخیر در عرضه
براساس گزارشی که منتشر شده مشکلات ساخت Assassin’s Creed Shadows موجب شده بود تا اعضای سازنده به یوبیسافت برای تاخیر فشار بیاورند.
بنا به اطلاعاتی که از پروفایل لینکداین چندین نفر از کارمندان استودیو یوبیسافت کبک ارائه شده، جدیدترین نسخه از مجموعه Assassin’s Creed از اواخر سال 2018 در دست توسعه قرار داشته است. و در حالی که این کمپانی در ابتدا روی تاریخ 15 نوامبر به منظور انتشار بازی پافشاری میکرد سرانجام خبر از تاخیر سه ماهه و موکول شدن عرضه بازی به فوریه 2025 داد. کمپانی فرانسوی تمایل به صرف وقت بیشتر برای پولیش کردن بیشتر بازی و برطرف نمودن باگهای مختلف از جمله دلایل اصلی برای تاخیر صورت گرفته، مطرح کرده است.
اکنون تام هندرسون (Tom Henderson) اینسایدر مطرح و قابل اطمینان صنعت بازیهای ویدئویی اطلاعات جدیدی را ارائه کرده و وضعیت و شرایط موجود پیرامون این اتفاق را به خوبی ترسیم کرده است. هندرسون مدعی شده که اعضای استودیو یوبیسافت کبک در طول بازه زمانی چند ماه اخیر در تلاش بودند تا عرضه Assassin’s Creed Shadows با تاخیر مواجه شود. با این حال درخواست آنها تنها به دنبال عرضه بازی Star Wars Outlaws و عملکرد تجاری پایینتر از سطح انتظارات و انتقاداتی که به واسطه مشکلات فنی از بازی گرفته شد، توسط مدیران یوبیسافت پذیرفته شد.
جدا از حل از نمودن باگها و مشکلات ساخت Assassin’s Creed Shadows تیم سازنده قصد دارد تا از این زمان اضافه به منظور حل نمودن برخی از “نگرانیها در رابطه با صحت تاریخی و فرهگی” استفاده نماید. امری که موجب شده بود مخاطبین ژاپنی انتقادات فراوانی را پیرامون این بازیدر طول چند ماه اخیر به اشتراک بگذارند و از این منظر بازی با حواشی متعددی مواجه شده بود.
در همین راستا هندرسون مدعی شده که تیم سازنده برنامه دارد تا کمی از داستان شخصیت یاسوکه و نحوهای که این کاراکتر در بازی به تصویر کشیده میشود را تغییر دهد. این منبع به این موضوع اشاره داشته که بازبینی جزئیات معماری و موقعیت تاریخی بازی نیز به عنوان بخشی از کار اضافه تیم سازنده تبدیل شده است. عنوان مورد بحث اکنون برای عرضه در تاریخ 14 فوریه 2025 برابر 5 اسفند 1403 برنامهریزی شده است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید