نقشه بازی Assassin’s Creed Shadows شامل کل ژاپن نمیشود
مشابه نقشه مصر
بر اساس اعلام شرکت یوبیسافت، نقشه بازی Assassin’s Creed Shadows شامل کل ژاپن نمیشود و از نظر ابعاد تا حدودی برابر با نقشه مصر در بازی اوریجینز است.
حدود پنج ماه به انتشار جدیدترین بازی از سری اساسینز کرید تحت عنوان شدوز زمان باقی مانده و به لطف نمایشهای اخیر یوبیسافت در شوکیس ایکس باکس و یوبیسافت فوروارد، هوادارها برای تجربه این اثر نقش آفرینی و آغاز ماجراجویی در دوره سنگوکو ژاپن بسیار هیجانزده هستند.
حال، سوالی که ذهن برخی از گیمرها را به خود درگیر کرده، این است که نقشه اساسینز کرید شدوز به چه صورت خواهد بود؟ در در همین راستا، ساعاتی قبل سیمون لمیکمتوا، دستیار کارگردان در استودیوی یوبیسافت کبک، اعلام کرد که نقشه بازی Assassin’s Creed Shadows از نظر وسعت برابر با بازی Origins خواهد بود و شامل تمام ژاپن نمیشود.
سیون لمی کمتوا در این زمینه توضیح میدهد:
داستانی که ما روی آن تمرکز کردهایم، اغلب در مرکز ژاپن جریان دارد و به همین خاطر، ما به کل ژاپن نمیپردازیم. یک ایده کلی درباره قلمروهایی که در نظر داشتیم پوشش دهیم، در نظر گرفتیم. اتفاقات مهم بازی در قلعههای کیوتو، اوزاکا و آزوچی رخ میدهند.
بر این اساس، ما به این مکانها نیاز داریم و سعی کردیم تا حد امکان در طراحی به ساختار این قلعهها پایبند بمانیم. سپس با خود گفتیم به چه میزان فضا و مکان میان قلعهها نیاز داریم تا دنیای بازی شکل بگیرد و حس ماجراجویی داشته باشد که البته جابهجایی میان قلعهها با اسب چهار روز واقعی طول نکشد. به خاطر این موارد، ساخت بازی کمی چالشبرانگیز است.
این توسعهدهنده در استودیوی یوبیسافت خاطرنشان کرده که وسعت نقشه بازی برابر با ۸۰ کیلومتر مربع بوده که از نظر تنوع شهرها و قلعهها عالی خواهد بود. هرچند، باید در نظر داشت که به خاطر رعایت مسائل مذکور، نباید جهان بازی را با جهان عناوین اودیسه و والهالا مقایسه کرد.
لازم به ذکر است که بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۱۵ نوامبر سال جاری (۲۵ آبان ماه پیشرو) برای کنسولهای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 و همچنین پلتفرم رایانه شخصی منتشر خواهد شد. ناگفته نماند که در صورت پیش خرید نسخه گلد یا آلتیمیت بازی، به مدت سه روز زودتر از زمان مزبور میتوانید به تجربه بازی بپردازید.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید