داستان اصلی Assassin’s Creed Shadows حداقل 30 ساعت خواهد بود
قابل مقایسه با سه نسخه نقش آفرینی قبلی
براساس اطلاعاتی که سازندگان آن ارائه کردهاند مدت زمان داستان اصلی Assassin’s Creed Shadows قابل مقایسه با سه نسخه قبلی نقش آفرینی این مجموعه خواهد بود.
آن طور که کارگردان ایدهپردازی بازی Assassin’s Creed Shadows اظهار داشته، این نسخه که برای انتشار در ماه فوریه سال آینده برنامهریزی شده از نظر مدت زمانی که برای تجربه بخش داستان اصلی آن نیاز است قابل مقایسه با سه بازی Origins، بازی Odyssey و بازی Valhalla خواهد بود.
این موضوع طی جلسه “هر سوالی که میخواهید بپرسید” تعدادی از توسعه دهندگان بازی مورد بحث در وبسایت ردیت مطرح شده است که طی آن پرسیده شد که مدت زمان اصلی Assassin’s Creed Shadows در مقایسه با سه نسخه مذکور چه میزان خواهد بود. جواب که سازندگان بازی ارائه کردند در نوع خود کمی سردرگم کننده بوده زیرا به گفته آنها با هر سه مورد قابل مقایسه است.
جاناتان دمونت (Jonathan Dumont) کارگردان بخش ایدهپردازی بازی مورد بحث درباره این موضوع بدین شرح پاسخ و توضیح داد که “مدت زمان یک بازی در یک عنوان جهان باز همواره کار دشواری برای ارزیابی محسوب میشود زیرا پلیرهای مختلف، رویکردهای متفاوتی برای پیشروی و انجام دادن محتوای بازی دارند. من فکر میکنم بخش اصلی بازی Assassin’s Creed Shadow قابل مقایسه با هر سه بازی Origins، بازی Odyssey و بازی Valhalla خواهد بود.”
اگر بخواهیم به سایت HowLongToBeat رجوع کنیم، متوسط زمان مورد نیاز برای تجربه بخش داستانی Origins برابر با 30 ساعت، برای Odyssey نزدیک به 45 ساعت و برای Valhalla حدود 61 ساعت است. بدین ترتیب داستان اصلی Shadows نیز چیزی بین 30 الی 60 ساعت طول خواهد کشید. با این حال همانطور که دمونت نیز در پاسخ خود به این مسئله اشاره داشته، مدت زمانی که برای تکمیل یک بازی مورد نیاز است کاملا وابسته به نحوه تجربه آن توسط پلیرها و رویکردی آنها برای گشت و گذار در محیط دارند، تعیین میشود.
عنوان مورد بحث در تاریخ 14 فوریه 2025 برابر 26 بهمن 1403 برای کنسول پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و پلتفرم رایانههای شخصی منتشر میشود.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید