وسعت نقشه بازی Assassin’s Creed Shadows چقدر است؟
ژاپن فئودال
بر اساس گفته شرکت یوبیسافت، وسعت نقشه بازی Assassin’s Creed Shadows تقریبا برابر با جهان بازی اوریجین خواهد بود.
همانطور که احتمالا اطلاع دارید، شرکت یوبیسافت روز گذشته اولین تریلر سینماتیک از بازی جدید سری اساسینز کرید تحت عنوان shadows را به اشتراک گذاشت؛ ویدیویی که حسابی مورد استقبال هوادارها قرار گرفت و نگاهی اجتمالی به شخصیتها و ساختار ژاپن دارد.
حال در تازهترین خبرها، رسانه معروف IGN با تیم سازنده به گفتوگو پرداخته که در این مصاحبه، اطلاعاتی در خصوص نقشه بازی به دست آمده است. طبق اعلام شرکت یوبیسافت، وسعت نقشه بازی Assassin’s Creed Shadows در مقایسه با بازیهای ادیسه و والهالا کوچکتر خواهد بود.
با این حال، گفته شده که وسعت جهان بازی تقریبا برابر با وسعت دنیای بازی اساسینز کرید اوریجین (مصر باستان) یا شاید کمی بزرگتر از آن است. یوبیسافت مدعی است که مقیاس بازی به واقعیت نزدیکتر بوده و معیار اصلی وسعت این نقشه بر اساس استراتژی جدید و بازی پیشین مجموعه یعنی میراژ در نظر گرفته شده است.
جاناتان دومونت، کارگردان خلاق بازی در این زمینه توضیح میدهد:
این موضوع در راستای همان چیزی است که در آخرین بازی از سری اساسینز کرید انجام دادیم. از نظر مقیاس، شاید بتوانیم بگوییم که جهان بازی کمی بزرگتر از نقشه اساسینز کرید اوریجین است. ما قصد داریم که این دنیا بیشتر از همیشه به واقعیت نزدیکتر باشد؛ چرا که قلعهها فضای زیادی از بازی را میگیرند و میخواهیم کوهها به طور واقعی به نظر برسند. برای همین، ما جهان بازی را کمی وسیعتر کردیم که البته تقریبا هماندازه نقشه اوریجین است.
لازم به ذکر است که بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ ۱۵ نوامبر سال جاری (۲۵ آبان ماه پیشرو) برای کنسولهای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 و همچنین پلتفرم رایانه شخصی منتشر خواهد شد. البته، در صورت پیش خرید نسخه گلد یا آلتیمیت بازی، به مدت سه روز زودتر از زمان مزبور میتوانید به تجربه بازی بپردازید.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید