تولید Assassin’s Creed Shadows چهار سال زمان برده است
"موضوع همیشه تعادلی بین زمان و هزینههاست"
به گفته تهیهکننده کمپانی یوبیسافت تولید Assassin’s Creed Shadows چهار سال زمان برده و این مدت زمان، تعادل صحیحی برای ساخت یک نسخه جدید از مجموعه محسوب میشود.
کارل اونه (Karl Onnée) تهیهکننده ارشد مجموعه Assassin’s Creed از کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) در گفتگوی اخیرش با نشریه Gamesindustry.biz توضیح میدهد که مدت زمان تولید Assassin’s Creed Shadows هنگامی که در نوامبر سال جاری منتشر شود، به چهار سال میرسد. این قضیه سبب میشود عنوان مورد بحث طولانیترین روند توسعه را در میان تمامی عناوین این مجموعه داشته باشد و همچنین بازه زمانی صرف شده برای ساخت آن به میزان 25 درصد از بازی Assassin’s Creed Valhalla نیز بیشتر باشد.
به گفته اونه چهار سال بازه زمانی ایدهآلی برای روند تولید به شمار میرود زیرا فرصت کافی در اختیار تیم توسعه دهنده قرار میدهد تا روی محصولی که ساخته بازخورد دریافت کند و از این بازخورد برای ایجاد تغییرات ثمربخش بدون دخیل نمودن تعجیل استفاده نمایند. اونه توضیح میدهد که “ساخت بازی همواره و همیشه تعادلی بین زمان و هزینهها است، اما هر چه زمان بیشتری در اختیار داشته باشید میتواند تغییرات بیشتری را مورد آزمایش قرار دهید.”
“بله، شما میتوانید افراد بیشتری را روی پروژه قرار دهید تا کار آن در مدت زمان کوتاهتری انجام شود. با این حال این موضوع زمان بیشتری برای انجام و آزمودن تغییرات مختلف در اختیارتان قرار نمیدهد. زیرا دریافت بازخورد از سوی مخاطبین و تیم خودتان نیازمند زمان است. پس از آن باید ببینید چه چیزی روی بازی کار کرده و چه چیزی کار نمیکند و سپس چگونه میتوانید تجربه آن را بهبود ببخشید.”
“چهار سال به نظر من تعادل مناسبی برای ساخت یک بازی از مرحله ایدهپردازی تا تولید و سپس دریافت بازخورد لازم برای انجام تغییرات لازم است.”
عنوان Assassin’s Creed Shadows که حوادث آن اینبار در ژاپن دنبال میشود در تاریخ 15 نوامبر 2024 برابر جمعه 25 آبان 1403 برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و همچنین رایانههای شخصی منتشر میشود.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید