یوبیسافت از علت تاخیر دوباره بازی Assassin’s Creed Shadows میگوید
بهبود پارکور و معماری ژاپن فئودال
بر اساس اظهارات کارگردان شرکت یوبیسافت، به نظر میرسد که علت تاخیر دوباره بازی Assassin’s Creed Shadows مربوط به بهبود پارکور و طراحی بهتر ژاپن فئودال میشود.
در پی شکستهای متوالی، شرکت یوبیسافت دوران سختی را پشت سر میگذارد و آنطور که تحلیلگرها پیشبینی میکنند، سرنوشت این شرکت به عملکرد بازی اساسینز کرید شدوز بستگی دارد. به همین خاطر، بدیهی است که این کمپانی فرانسوی محتاطتر از همیشه بازی را راهی بازار کند.
در همین راستا، تا به امروز انتشار بازی اساسینز کرید شدوز دو بار عقب افتاده است. طبق معمول، تیم سازنده رفع مشکلات، پولیش و بهبود تجربه را علت این تاخیرها توصیف کرده، اما پیشتر شایعههایی مربوط به تلاش یوبیسافت برای فروش خود به یک شرکت بزرگ از جمله تنسنت تا پیش از انتشار بازی مطرح شده بود.
حال در تازهترین خبرها، ساعاتی پیش چالز بنوا، کارگردان بازی، در پیامی خاطرنشان کرد که تاخیر دوم بازی Assassin’s Creed Shadows با هدف بهبود سیستم پارکور بازی صورت گرفت تا تیم سازنده زمان و فرصت بیشتری برای بهبود تجربه و طراحی انیمیشنهای ویژه در اختیار داشته باشد. طبق ادعای او، سیستم پارکور نسبت به ماههای قبل به طرز چشمگیری ارتقا یافته است.
البته، این تمام ماجرا نیست و این تاخیر چند هفتهای این امکان را برای تیم سازنده فراهم کرده تا ساختمانهای بازی را با دقت بیشتری طراحی کند. به گفته چالز بنوا، معماری ژاپن فئودال بسیار پیچیده بوده و طراحی جهان شدوز در مقایسه با آثار قبلی از جمله ادیسه، سختترین کاری است که تیم سازنده تا به امروز انجام داده است.
لازم به ذکر است که بازی مورد انتظار Assassin’s Creed Shadows بعد از دو دفعه تاخیر به منظور بهبود بازی، در نهایت در تاریخ ۲۰ مارس سال جاری میلادی (۳۰ اسفند ماه پیشرو) برای کنسولهای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن ۵ و همچنین پلتفرم رایانه شخصی عرضه خواهد شد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید