ماموریتهای جانبی بازی Assassin’s Creed در پنج روز به بازی اضافه شده بودند
بچهی مدیرعامل احساس کرده که بازی آنقدر سرگرمکننده نیست
یکی از اعضای استودیوی سرشناس یوبیسافت (Ubisoft) داستان جالب ساخت مراحل جانبی بازی Assassin’s Creed را منتشر کرده است.
مدتی پیش چارلز رندل، یکی از توسعهدهندگان استودیوی یوبیسافت، درمورد جزئیات ساخت ماموریتهای جانبی بازی Assassin’s Creed صحبت کرد. او اعلام کرد ساخت بخشی از ماموریتهای جانبی این عنوان، تنها ۵ روز قبل از به پایان رسیدن مهلت اتمام پروژه ساخته میشدند. او گفته دلیل وجود ماموریتهای جانبی در اساسینز کرید، علاقهی فرزند رئیس این استودیو به آنها بوده و فقط ۵ روز قبل از مراحل پایانی ساخته شدهاند. البته بعدا رندل اضافه کرد که مطمئن نیست فرزند مدیر این ماموریتها را تجربه کرده باشد و حتی مطمئن نیست که مدیر یوبیسافت فرزندی داشته باشد!
روز شنبه چارلز رندل در اکانت رسمی توییتر خود پستی را منتشر کرد و درمورد جزئیات ماجرا توضیح داد:
خب ما همه آمادهایم که بازی را بیرون بدهیم، مراحل اولیه به خوبی پیش رفتهاند و بعد از آن…خبرها… فرزند مدیر یوبیسافت بازی را انجام داده و حوصلهاش از آن سررفته و گفته هیچ چیزی در این بازی برای انجام دادن وجود ندارد. آه بله من بخش اصلی را فراموش کردم. ما در طی ۵ روز تعداد زیادی ماموریت جانبی به بازی اضافه کردیم و آنها باید بدون نقص و فاقد باگ میبودند، چون بازی چند روز بعد باید منتشر میشد.
رندل گفته او و تعدادی از توسعهدهندگان به مدت ۵ روز در ساختمان مونتریال به سختی مشغول به کار بودند تا چیزی که از لحاظ زمانی ناممکن است را عملی کنند. او در ادامه میگوید:
به هر حال، بقیهی جزئیات را بهخاطر ندارم، اما میدانم خیلی خوب پیش رفت، چون ما انجامش دادیم. ما موفق شدیم در عرض ۵ روز این را مدیریت کنیم و بدون اشکال بود… تقریبا.
بازی Assassin’s Creed در سال ۲۰۰۷ برای پلیاستیشن 3، ایکسباکس 360 و رایانههای شخصی منتشر شد. این اثر یوبیسافت یکی از محبوبترینهای اساسینز کرید شناخته میشود و از نگاه تیم تحریریهی سرگرمی رتبهی دوم را بین ۱۱ بازی دیگر این سری، دریافت کرده است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید