1%
  • 0/10

حالت‌های گرافیکی بازی Avowed توسط سازندگان آن اعلام شد

سه گزینه مختلف

حالت‌های گرافیکی بازی Avowed توسط سازندگان آن اعلام شد ۰ ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ بازی | گیم کپی لینک
حالت‌های گرافیکی بازی Avowed

تیم سازنده در استودیو آبسیدین جزئیات مربوط به حالت‌های گرافیکی بازی Avowed را در فاصله چند هفته مانده به انتشار آن اعلام کرد.

به دلیل قدرت سخت‌افزاری کمتری که در کنسول ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد، این حالت‌های مختلف بازی Avowed تنها روی کنسول ایکس باکس سری ایکس در دسترس مخاطبین قرار می‌گیرد. کری پاتل (Carrie Patel) کارگردان بازی در صحبت با نشریه Last Man Media، اظهار داشت که عنوان مورد بحث روی کنسول اصلی نسل نهمی مایکروسافت دارای سه تنظیمات گرافیکی خواهد بود.

اولین مورد از تنظیمات حالت‌های گرافیکی مختلف بازی Avowed گزینه کوالیتی (Quality) که بازی را با بیشترین کیفیت بصری ممکن به نمایش می‌گذارد اما در عوض بازی به صورت 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد. گزینه دوم حالت متعادل (Balanced) بوده که تعادلی مناسب را بین هر دو بخش از منظر بصری و فریم ریت ایجاد کرده و از همین رو، پلیرها می‌توانند انتظار داشته باشند که بازی تا سقف 40 فریم بر ثانیه روی صفحه نمایش‌های 120 هرتز اجرا شود. در آخر نیز به گزینه پرفورمنس (Performance) می‌رسیم که در نتیجه آن، خروجی 60 فریم بر ثانیه و تصویری روان در اختیار مخاطب قرار می‌گیرد.

پاتل در همین خصوص اظهار داشت: “ما سه گزینه به منظور تنظیمات گرافیکی خواهیم داشت و حالت بالانس، به نوعی خروجی بین دو حالت کوالیتی و پرفورمنس را برای پلیرهایی که تلویزیون‌هایی با رفرش ریت 120 هرتز دارند فراهم می‌کند.”

عنوان Avowed جدیدترین ساخته از استودیو آبسیدین (Obsidian Entertainment)، اثری در ژانر اکشن نقش آفرینی بوده که در دنیای مجموعه بازی Pillars of Eternity جریان دارد. در حالی که طرفداران به مانند بسیاری از آثار نقش آفرینی دیگر انتظار وجود کوئست‌های مختلف را از بازی دارند تیم سازنده وعده داده که در این بازی و کوئست‌های اصلی و جانبی، هیچ تجربه مشابهی بین دو پلیر وجود نخواهد داشت. عنوان مورد بحث در تاریخ 18 فوریه 2025 برابر 30 بهمن ماه برای ایکس باکس سری ایکس و اس و پلتفرم‌ رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments