کارگردان Baldur’s Gate 3 از محتوای حذف شده بازی میگوید
نگرانی پیرامون بیش از حد کوتاه شدن بازی
به گفته کارگردان Baldur’s Gate 3 ایشان نگران بوده که بازی به واسطه تمامی محتویاتی که در نهایت از آن حذف شدند بیش از اندازه کوتاه و کوچک شود.
سوئن وینکی (Swen Vincke) مدیر استودیو لارین (Larian Studios) در گفتگوی ویدئویی که با BAFTA داشته به این موضوع اشاره داشت که در برنامه ابتدایی تیم سازنده، بازی Baldur’s Gate قرار بود بسیار بزرگتر باشد اما این برنامهها و محتویات در نظر گرفته شده برای آن در نهایت از بازی حذف شدند.
“اگرچه این اطلاعات رندومی محسوب میشود اما برای مثال برجهای Moonrise قرار بود تا دو مورد باشند. و اکنون بازی در حالی عرضه شده که آنها تنها یک برج دارند. و برای مدت زمان طولانی، محیطهای متروکه برج دوم در بازی حضور داشتند که ما آن را نیز از بازی حذف کردیم.”
“دلیلی که ما آن را حذف کردیم تنها به مسائل مربوط به تولید ارتباط داشت. مقیاس بازی بسیار در حال بزرگ شدن قرار داشت و مجبور بودیم برخی از جوانب آن را حذف کنیم. “
کارگردان Baldur’s Gate 3 با خنده به این مسئله اشاره داشت که بازی مذکور در نهایت نیز یک بازی بسیار بزرگ است. وینکی همچنین اعلام داشت که بازی قرار بود لوکیشنهای بیشتری داشته باشد که در نهایت از آن حذف شد و همین مسئله وینکی را در رابطه با مدت زمان بازی نگران کرده بود. “شما بسیار متعجب میشوید وقتی بدانید که ما در اصل مناطق بیشتری را برای ساختن برنامهریزی کرده بودیم.”
“من در ابتدا نگران این موضوع بودم در نتیجه حذف این محتویات، بازی بیش از اندازه کوتاه و کوچک شود. با این حال من همواره در تعیین مدت زمان بازیهای خودمان قضاوت ضعیفی داشتهام.”
چنانچه از جمله مخاطبینی هستید که محتویات حذف شده Baldur’s Gate 3 به شکلی به بازی اضافه شود باید این خبر ناامیدکننده را به شما دهیم که استودیو لارین پیش از این به این نکته اشاره کرده بود که کارش با عنوان مورد بحث به اتمام رسیده و اکنون روی دو پروژه جدید براساس داراییهای خود مشغول به کار است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید