تخریبپذیری در بخش چندنفرهی Battlefield 6 به سطح جدیدی میرسد
بلایای طبیعی وارد میشوند!
یکی از اینسایدرهای صنعت بازی که سابقهی خوبی در افشا کردن اطلاعات مربوط به بازیهای شوتر نظامی دارد، در حساب توییتر خود به یکی از ویژگیهای مهم جدید که در بخش چندنفرهی Battlefield 6 خواهیم دید اشاره کرده است.
استودیوی DICE به لطف موتور گرافیکی Frostbite در چند سال اخیر توانسته بازیهای مجموعهی بتلفیلد را به سطح گرافیکی فوقالعادهای برساند، اما این ابزار قدرتمند اجازه داده یک ویژگی مهم دیگر هم به چند بازی اخیر این سری افزوده شود که حالا دیگر امضای آن به حساب میآید: تخریبپذیری. المانهای مختلف نقشه در بخش مولتی پلیر بازی از جمله ساختمانها به لطف این ویژگی، امکان تخریب داشتند که این نکته میتوانست شرایط هر مسابقه را به کلی تغییر دهد. حال به گفتهی اینسایدر که تام هندرسون مذکور، این قابلیت دوستداشتنی که نزد طرفداران مجموعه محبوب است، در بخش چندنفرهی Battlefield 6 به سطح جدیدی خواهد رسید.
هندرسون در یک توییت اذعان کرده که در نسخهی جدید Battlefield، دیگر فقط انفجارها نیستند که باعث تخریب محیط و ساختمانها خواهند شد. به گفتهی او «مادر طبیعت میتواند کارهای بسیار بیشتری بکند». او در ادامهی این توییت، چهار عکس از بلایای طبیعی از جمله گردباد، سونامی، زلزله و فوران آتشفشان پست کرده که منظور او را به خوبی روشن میکند. تا پیش از این، بازیکنان از طریق انفجار، مهمات نظامی و وسایل نقلیه قادر بودند نقشهها را دگرگون کنند، اما حالا محیط بسته به شرایط میتواند خودبهخود تغییری شگرف در نقشهی مسابقات مولتی پلیر به وجود آورد.
جزئیات بیشتری از آن که سیستم تخریبپذیری محیط با بلایای طبیعی چگونه کار خواهد کرد وجود ندارد، اما مشخص است که با رخ دادن هر کدام از آنها، سرنوشت هر مسابقه میتواند به کلی تغییر کند؛ مشابه چیزی که پیشتر در Battlefield 4 دیده بودیم. الکترونیک آرتس و DICE هنوز در این مورد هیچ حرفی نزدهاند و باید برای اطلاعات بیشتر صبر کنیم. Battlefield 6 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد اما در سال جاری میلادی برای پلتفرمهای نسل نهم و رایانهی شخصی عرضه خواهد شد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید