استودیو سازنده Bayonetta به ساخت بازیهای مهیج ادامه میدهد
و واکنش به جدایی اعضای اصلی
تیم سازنده مجموعه بازی Bayonetta در استودیو پلتینیوم گیمز با انتشار بیانیهای اعلام داشت که به ساخت بازیهای مهیج در آینده ادامه میدهد.
این بیانیه چند هفته پس از اعلام تاسیس استودیو جدید شخص هیدکی کامیا (Hideki Kamiya) تحت عنوان کلاورز (Clovers) که با پشتیبانی کپکام انجام شده و به ساخت نسخه دنباله بازی Okami مشغول است، صورت گرفت. از زمان اعلام جدایی کامیا در سپتامبر سال 2023 از استودیویی که خودش از افراد تاسیس کننده آن در سال 2006 بود، پلاتینیوم گیمز هیچ خبر قابل توجهی را اعلام نکرده بود و تنها چندین همکاری و تبلیغات در خصوص بازیهای قبلی آن به اشتراک گذاشته شده بود.
روز گذشته این استودیو ژاپنی ساکن شهر اوساکا، سرانجام سکونت خود را شکست و با اشاره به سالگرد 15 سالگی مجموعه بازی Bayonetta، وعده انتشار اخبار مهیجی را در سال 2025 ارائه کرد. در کنار این خبر، استودیو سازنده Bayonetta بیانیهای در خصوص آینده این کمپانی ارائه کرد که به گمانهزنیهای صورت گرفته در خصوص خروج بسیاری از اعضای اصلی استودیو پس از جدایی شخص هیدکی کامیا از آن ارتباط دارد.
ماه گذشته کنجی سایتو (Kenji Saito) کارگردان بازی Metal Gear Rising، تاکاشی تائورا (Takahisa Taura) کارگردان بازی Astral Chain و ماساکی یامانکا (Masaki Yamanaka) کارگردان بازی Anarchy Reigns همگی اسم استودیو پلاتینیوم گیمز را از بخش معرفی در حساب کاربری شبکههای اجتماعیشان حذف کرده بودند.
این استودیو در بیانیه خود در رابطه با این موضوع اظهار داشت که همچنان به ساخت بازیهای جذاب ادامه خواهد داد: “در آینده ما چالشهای جدیدی را در پیش گرفته تا بازیهایی توسعه دهیم که شگفتی و خوشحالی را برای طرفدارانمان به ارمغان بیاورد. ما مشتاق به دریافت ادامه پشتیبانی از سوی شما برای مجموعه Bayonetta و استودیو پلاتینیوم گیمز خواهیم بود.”
جدایی شخص کامیا از این استودیو شگفتی و تعجب بسیاری از مخاطبین را برعهده داشت. به مدت دو دهه، شخص کامیا کارگردانی بسیاری از عناوین بزرگ این استودیو را در کنار معاونت آن بر عهده داشت. باید دید این استودیو در ادامه چه آثاری را در برنامه تولید خود قرار خواهد داد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید