سرعت ساخت بازی Bioshock 4 بیشتر میشود
با استخدام نیروهای جدید
آنطور که به نظر میرسد، استودیو کلاود چمبر با استخدام توسعهدهندگان بیشتر، سرعت ساخت بازی Bioshock 4 را افزایش میدهد.
اگر اخبار بازیها را در رسانه سرگرمی دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که استودیوی تازه تاسیس کلاود چمبر چند سالی است که روی توسعه بازی جدید بایوشاک تمرکز کرده که البته روند ساخت بازی در سکوت خبری ادامه دارد و تا به امروز جزئیاتی از آن ارائه نشده و چه بسا تاریخ معرفی بازی نیز در هالهای از ابهام قرار دارد.
در همین راستا، ساعاتی پیش جف سپونهور، طراح ارشد بخش سینمایی بازی، در پروفایل لینکدین خود خبرهای امیدوارکنندهای منتشر کرد. به گفته این توسعهدهنده، استودیو کلاود چمبر در حال استخدام بازیسازهای جدیدی است تا با گسترش تیم، روند ساخت بازی نیز با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.
طبق این آگهی استخدام، گویا استودیو کلاود چمپر به دنبال تکمیل نیروی خود در ۳۰ موقعیت شغلی مختلف است که در میان آنها، یک سری نیروهای جدید از جمله انیماتورها، هنرمندها، مهندسها، نویسندگان و طراحان نیز به چشم میخورد. همه اینها نشان میدهد که کلاود چمپر تمام تلاش خود را به کار گرفته تا هرچه سریعتر توسعه بایوشاک ۴ را به اتمام برساند.
علیرغم این خبرهای امیدوارکننده، اما بهتر است بدانید که با توجه به فرصتهای شغلی، بازی جدید Bioshock همچنان در مراحل ابتدایی ساخت قرار دارد و به همین خاطر، نباید به این زودیها منتظر عرضه آن باشید. ممکن است که توکی گیمز و کلاود چمپر تا پایان سال یا تا سال ۲۰۲۵ میلادی به طور رسمی از این عنوان پرده بردارد.
در خلال این گفتهها، ذکر این نکته مهم است که طبق آگهی استخدام پیشین استودیو، به نظر میرسد که بازی Bioshock 4 یک اثر جهان باز خواهد بود. از طرفی، شایعه شده دنیای آن نیز کاملا جدید و متفاوت بوده و گیمرها با یک بازی مهیج و سرگرمکنندهای روبهرو هستند. هرچند که این گفتهها توسط منابع رسمی تایید نشده و صحت آنها همچنان مبهم است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید