فیلم سینمایی بایوشاک پس از کاهش بودجه در مقیاس کوچکتری تولید میشود
تغییر در رویکرد اقتباس از دنیای رپچر
به گفته یکی از تهیهکنندگان فیلم سینمایی بایوشاک پس از کاهش بودجه آن توسط نتفلیکس در نسخه و مقیاس کوچکتری ساخته میشود.
روی لی (Roy Lee) از عوامل سازنده فیلم مورد بحث در پنل Producers on Producers در جریان نمایشگاه کامیک کان که در شهر سن دیگو در حال برگزاری است به این موضوع اشاره داشت که “در برنامه جدید بودجه فیلم کاهش یافته است. بنابراین ما تصمیم گرفتهایم که فیلم سینمایی بایوشاک در نسخه کوچکتری ساخته شود. در مقایسه با پروژهای بزرگ اکنون قرار است فیلم از دیدگاه شخصیتری روایت شود.”
فرانسیس لارنس (Francis Lawrence) کارگردان فیلمهای The Hunger Games و Constantine همچنان وظیفه هدایت این پروژه را که در سال 2022 برای اولین بار معرفی شد در اختیار دارد. نویسنده فیلم سینمایی Logan و فیلم سینمایی Blade Runner 2049 یعنی مایکل گرین (Michael Green) قرار بود وظیفه نگارش فیلمنامهای براساس نسخه اول Bioshock بنویسد. اثری که در سال 2007 ساخته و عرضه شد و مخاطبین خود را به شهری اتوپیایی زیر دریا به نام رپچر میبرد که به واسطه طمع و اخلاقیات سرکشانه از هم تکه پاره شده است.
لارنس پیش از این در مصاحبه با نشریه گیمز رادار اظهار کرده بود که “ما حوادث داستانی جدیدی را به آن اضافه کردهایم. حقیقت این است که ما با یک بازی ویدئویی مواجه هستیم و بخشهای بسیاری را از آن در فیلم خواهیم داشت. ما قرار نیست خط داستانی اصلی را تغییر دهیم. اما موارد جدیدی را به آن اضافه کردهایم که با پیچشهای خود موجب غافلگیر شدن طرفداران شود. اما همگی آنها در چهارچوب دنیا و داستان بایوشاک خواهد بود. ما فیلمنامه بسیاری خوبی در اختیار داریم و من واقعا برای آن هیجانزده هستم.”
تاکنون هیچ گونه زمان انتشاری برای این اقتباس سینمایی توسط شبکه نتفلیکس و یا عوامل سازنده آن اعلام نشده است. از سوی دیگر نتفلیکس ساخت اقتباسهای دیگری از بازیهای ویدئویی از جمله Five Nights at Freddy’s 2 و ماینکرفت را در برنامه دارد که هنوز برای آنها نیز اطلاعات چندانی ارائه نشده است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید