سازندهی Bleeding Edge از تاثیر سرویس Game Pass روی این بازی میگوید
طیف وسیع کاربران دردسرهای خاص خود را دارد
یکی از اعضای استودیوی نینجا تئوری، سازندهی Bleeding Edge، در مصاحبهی اخیر خود از تاثیر سرویس Game Pass روی پروسهی تولید این بازی گفت.
استودیوی نینجا تئوری که برای ساخت بازیهای مختلفی از جمله DmC: Devil May Cry و Hellblade: Senua’s Sacrifice شناخته میشود، در جریان رویداد E3 2019 از جدیدترین محصول خود تحت عنوان Bleeding Edge رونمایی کرد. این بازی، یک محصول چندنفره و تیم محور است که در جریان رقابتهای آن دو تیم چهار نفره در مقابل یکدیگر قرار میگیرند. بازی رو به انتشار نینجا تئوری مجموعا ۱۲ شخصیت مختلف دارد که در سه دستهی اساسین، ساپورت و تانک قرار میگیرند. هر یک از شخصیتها ویژگیهای منحصر بهفردی خواهند داشت.
رهنی تاکر (Rahni Tucker)، کارگردان Bleeding Edge، چندی پیش مصاحبهای را با وب سایت گیم اینداستری انجام داد. تاکر در بخشی از این مصاحبه دربارهی تاثیر سرویس Game Pass روی پروسهی تولید این بازی صحبت کرد. همانطور که میدانید، این بازی چندنفره به محض انتشار روی سرویس اشتراکی مایکروسافت در دسترس خواهد بود. سازندهی Bleeding Edge در این باره گفت:
در حال حاضر تمرکز زیادی روی تجربهی کاربران تازهوارد قرار دارد. [کاربری که بازی را از خردهفروشی تهیه میکند] از ژانر آن با خبر بوده و میداند که باید با مفاهیمی از جمله کنترل اهداف و شخصیتهایی که در دستهبندیهای مختلف قرار گرفتهاند آشنایی داشته باشد. اگر کاربری از طریق سرویس Game Pass به این بازی دسترسی پیدا کرده باشد و اطلاعات چندانی از ژانر آن نداشته باشد، احتمالا تجربههای اولیهاش چندان لذتبخش نخواهد بود.
این دسته از کاربران ممکن است آشنایی لازم را با دکمهها یا حالتهای بازی نداشته باشند. در نتیجه، تمرکزمان را روی این موضوع قرار دادیم تا مطمئن شویم که کاربران تازهوارد مسیر راحتی را برای پیشرفت طی میکنند.
کارگردان نوآوری Bleeding Edge در ادامهی صحبتهای خود گفت بازیکنان میتوانند به رقابت با هوش مصنوعی بپردازند تا مهارتشان در مبارزه افزایش یابد. رهنی تاکر همچنین گفت کاربران تازهوارد این امکان را دارند بدون هیچ مشکلی به تمرین در بخش آموزشی بپردازند تا برای اولین تجربهشان از بازی آماده شوند. این بازی چندنفره در حال حاضر مراحل توسعه را پشت سر میگذارد و برای انتشار روی دو پلتفرم ایکسباکس وان و رایانههای شخصی برنامهریزی شده است. علاقهمندان از تاریخ ۵ فروردین سال ۱۳۹۹ (مصادف با ۲۴ مارس) قادر به تهیهی آن خواهند بود.
Bleeding Edge، تنها محصول رو به انتشار نینجا تئوری نیست و آنها روی سه پروژهی دیگر هم کار میکنند. اولین پروژه Senua’s Saga: Hellblade II است که دنبالهای برای بازی تحسینشدهی Hellblade خواهد بود. دومین پروژهی، The Insight Project نام دارد که یک بازی ویدیویی بوده و با هدف کمک به بیماران روانی طراحی شده است. سومین و آخرین پروژه هم یک بازی ترسناک روانشناختی با نام Project: Mara است. هدف از ساخت این محصول « بازسازی و نشان دادن ترسهای روانی بر اساس تجربیات واقعی و تحقیقات عمیق، به صورت واقعبینانه و تا حد امکان دقیق» عنوان شده است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید