کارمندهای استودیو بلوپوینت گیمز و بند از لغو بازیهای سرویس محور خود مطلع نبودند
یک اتفاق ناگهانی!
گزارشها نشان میدهد که کارمندهای استودیوی بلوپوینت گیمز و بند از لغو بازی های سرویس محور خود مطلع نبودند و چه بسا همزمان با رسانهها و گیمرها متوجه این اتفاق شدند!
اگر اخبار بازیها را در رسانه سرگرمی دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که بخش سرگرمیهای تعاملی شرکت سونی در روزهای گذشته در پیامی رسما از لغو دو پروژه سرویس محور خود خبر داد. یکی از این پروژهها، بازی چندنفره خدای جنگ بود که استودیو بلوپوینت گیمز وظیفه توسعه آن را برعهده داشت.
همچنین، استودیو بند نیز مشغول ساخت یک اثر سرویس محور جدید بود که هر دو پروژه پس از بررسیهای مدیران سونی، برای همیشه کنار گذاشته شدهاند. حال، ساعاتی پیش جف گراب، خبرنگار رسانه جاینت بامب، در گزارشی ادعا کرد که حتی کارمندهای بلوپوینت گیمز و بند نیز تا پیش از بیانیه رسمی سونی، از لغو بازی های سرویس محور خود مطلع نبودند.
جف گراب در این زمینه توضیح میدهد:
این دو استودیو [بند و بلوپوینت گیمز] نیز همزمان با رسانهها و گیمرها متوجه شدند که بازیهای سرویس محور در دست توسعه آنها لغو شده است. احتمالا، آنها امروز که به سر کار خود میروند، با خود میگویند که باید از این پس چه کاری انجام دهیم؟ به نظر من، آنها باید ایده و یک سری چشماندازهای جدید به سونی ارائه بدهند.
بر اساس اظهارات جف گراب، هر دو استودیو بند و بلوپوینت گیمز مسیر سختی را در پیش دارند. در واقع، با توجه به لغو پروژههای سرویس محور، در حال حاضر رویکرد سونی برای فعالیت در نیمه دوم چرخه عمر کنسولهای نسل نهم در هالهای از ابهام قرار دارد و بر این اساس، ارائه ایده برای توسعه یک بازی جدید، کار دشواری خواهد بود.
بهتر است بدانید که با توجه به شکست بازی Concord، به نظر میرسد سونی تصمیم گرفته تا محتاطتر از همیشه روی پروژههای سرویس محور پلی استیشن سرمایهگذاری کند. پیشتر نیز شوهی یوشیدا، مدیر سابق پلی استیشن مخالفت خود با گسترش توسعه عناوین لایو سرویس را اعلام کرد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید