1%
  • 0/10

چهار والت هانتزر جدید در Borderlands 4 معرفی می‌شوند

اضافه شدن عمق بیشتر به مکانیزم‌های نقش آفرینی

چهار والت هانتزر جدید در Borderlands 4 معرفی می‌شوند ۰ ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ اخبار بازی کپی لینک
چهار والت هانتزر جدید در Borderlands 4

به گفته اعضای سازنده چهار والت هانتزر جدید در Borderlands 4 معرفی شده و این کلاس‌های جدید عمق بیشتری را به مکانیزم‌های نقش آفرینی بازی اضافه می‌کنند.

به دنبال اولین تیزر تریلر رونمایی که از نسخه چهارم مجموعه Borderlands در نمایشگاه گیمزکام منتشر شد توسعه دهندگان آن در رویداد PAX اطلاعات اندکی را در خصوص این بازی لوت شوتر مورد انتظار به اشتراک گذاشتند. این اطلاعات شامل جزئیات چندان دقیقی نمی‌شد اما باز هم تایید می‌کرد که نسخه جدید این فرنچایز به سنت این مجموعه معرفی با چهار والت هانتر جدید پایبند مانده و در عین حال سازندگان جزئیاتی را در خصوص نگرش خود برای فلسفه طراحی کاراکترهای جدید ارائه کردند.

رندی ورنرل (Randy Vernell) مدیر ارشد بخش نوآوری بازی در جریان رویداد PAX اظهار داشت ” چهار والت هانتزر جدید در Borderlands 4 وجود خواهند داشت.” تمامی نسخه‌های این مجموعه حتی نسخه Pre-Sequel نیز چهار والت هانتر یا در اصل چهار شخصیت قابل بازی جدید با کلاس‌های متفاوت را معرفی می‌کردند. در نتیجه نسخه جدید نیز از این نظر با نسخه‌های قبلی تفاوتی نخواهد داشت.

گریم تیمینز (Graeme Timmins) کارگردان ایده‌پرداز بازی در ادامه توضیح داد “هنگامی که به والت هانترهای بازی می‌نگریم اولین مسئله‌ای که همواره می‌خواهیم به آن توجه داشته باشیم به این پرسش مربوط می‌شود که برخی از وعده‌های اساسی و فانتزی‌هایی که پلیرها ممکن است بخواهند تا ما آن‌ها را مورد توجه و بررسی قرار دهیم چه مواردی هستند؟ یک مثال ممکن است به کلاس سرباز که در نسخه اول معرفی شد اختصاص داشته باشد. کلاسی که دقیقا به مانند بسیاری از عناوین اول شخص شوتر بوده و کاملا سرراست و مستقیم محسوب می‌شود. یک مثال دیگر می‌تواند به کلاس Sirens ما مربوط شود. این کلاس ما تداعی‌کننده کلاس جادوگرها در دنیای کاملا علمی تخیلی ما است.”

به گفته تیمینز استودیو گیرباکس (Gearbox) سعی داشته تا در هر نسخه جدید از این مجموعه، هسته هویت اصلی این کلاس‌ها را حفظ کرده و در عین حال با اضافه کردن تغییراتی به این فرمول، احساس تازه بودن به آن ببخشد. “کلاس Siren ما در برخی از توانایی‌های خود دارای طیف بسیار گسترده‌ای هستند. اما در نسخه سوم، ما این می‌خواستیم این ایده را به شکلی معکوس پیاده کنیم که شخصیت مایا و آمارا هر دو در کلاس Siren هستند اما آمارا کاراکتری با خصوصیات فیزیکی بیشتر و قابلیت درگیری تن به تن بوده است. بنابراین ما به این فکر کردیم که ما به برخی از تغییرات پرداخته و تنها این طراحی‌های یکسان را در بازی به بازی تکرار نکنیم.”

“به نظر من بخش نقش آفرینی بازی ما از اهمیت فراوانی برخوردار است. درست به مانند بخش اول شخص شوتر ما، جایی که ما همواره به دنبال گسترش و اضافه کردن عمق جدیدی به آن بوده‌ایم. ما همین کار را با بخش نقش آفرینی نیز انجام می‌دهیم اما نمی‌خواهیم به قیمت پیچیده شدن بازی تمام شود. من همیشه به کاراکترهای خود نگاه می‌کنم و سعی می‌کنم متوجه شوم مهارت‌ها و مدیریتی که باید برای فشار دکمه‌ها برای انجام اکشن انجام دهید چطور است.”




نظرات

دیدگاه خود را اشتراک گذارید
اشتراک
به من اطلاع بده
guest

0 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی‌ترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments