مبارزه با غولی خشمگین در تریلر جدید Bright Memory: Infinite
این ویدیو بیش از یک دقیقه زمان دارد
شرکت Playism با همکاری وب سایت Gamespot تریلر جدید Bright Memory: Infinite را منتشر کرده که مبارزه با غولی خشمگین را به تصویر میکشد.
زنگ شیانچنگ (Zeng Xiancheng) یک برنامهنویس چینی بوده و در اوقات فراغت خود طی سالهای گذشته روی یک بازی ویدیویی کار کرده است. او پس از نخستین نمایش Bright Memory در سال ۲۰۱۷ میلادی مورد توجه اپیک گیمز قرار گرفت و به واسطه برنامه Unreal Dev Grants، از سوی این شرکت پشتیبانی مالی دریافت کرد؛ زیرا برای توسعه بازی خود از انجین گرافیکی آنریل انجین ۴ بهره برده بود. شیانچنگ اپیزود اول بازی خود را به اتمام رساند و اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر کرد. برخلاف انتظار، خبری از اپیزود دوم نیست. شیانچنگ قصد دارد تمامی اپیزودها را آماده کرده و در قالب Bright Memory: Infinte به بازار بفرستد. افرادی که اپیزود اول را خریداری کرده بودند، نسخه کامل را به صورت رایگان دریافت میکنند.
داستان Bright Memory Infinite در یک آرمانشهر و در سال ۲۰۳۶ میلادی روایت میشود؛ جایی که یک پدیده آسمانی رخ داده و دانشمندان قادر نیستند هیچ توضیحی برای آن بیابند. حال همه چیز بر دوش شخصیت اصلی داستان قرار دارد تا از طریق جستجو و انجام تحقیقات، راز پشت پرده این پدیده آسمانی و عجیب را کشف کند. شخصیت اصلی شیلا نام داشته و عضو سازمان Supernatural Science Research Organization است. او نه تنها در استفاده از سلاحهای گرم مهارت دارد، بلکه میتواند از شمشیر برای کشتن دشمنان خود بهره ببرد. به این موارد، باید قابلیتهای فراانسانی را افزود. به گفته سازنده، سیستم مبارزه به Devil May Cry شباهت داشته و کاربر میتواند حرکات مختلف را با یکدیگر ترکیب کند.
شرکت Playism با همکاری وب سایت Gamespot تریلر جدید Bright Memory: Infinte را منتشر کرده است. این ویدیو بیش از یک دقیقه زمان داشته و در ابتدا مکانیک مربوط به مخفیکاری را به نمایش میگذارد. در ادامه هم شاهد درگیری شیلا با انواع مختلف دشمنان هستیم که شاخصترینشان یک غول عظیم است؛ غولی که لباس سربازان چین باستان را به تن دارد. تریلر جدید همچنین تخریبپذیری محیط را به تصویر میکشد که البته فعلا مشخص نیست چقدر واقعگرایانه طراحی و اجرا شده است.
پس از اینکه اپیزود اول Bright Memory منتشر شد، به خاطر سیستم مبارزه بسیار سریع و جلوههای بصری خیرهکننده بازخوردهای مثبتی را دریافت کرد. با این حال، نمیتوان مشکلات فنی و دستورالعملهای غیرقابلفهم (مستقیما از زبان چینی به انگلیسی ترجمه شده بودند) را نادیده گرفت. با توجه به اینکه حالا افراد بیشتری روی پروژه کار میکنند، میتوان امیدوار بود مشکلات نسخه اولیه در نسخه نهایی دیده نشود. در ضمن، برخی از مدلهای گرافیکیای بدون اجازه خالق اصلی در بازی استفاده شده بودند. زنگ شیانچنگ وعده داد این مشکل برطرف خواهد شد.
Bright Memory: Infinte در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی برای ایکسباکس سری اس، ایکسباکس سری ایکس، رایانههای شخصی و سیستمعاملهای تلفن همراه اندروید و iOS عرضه خواهد شد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید