روند ساخت بازی Marathon به خوبی پیش میرود
اما هنوز آماده نمایش نیست
با انتشار یک بهروزرسانی استودیو بانجی اظهار داشت که روند ساخت بازی Marathon به خوبی پیش میرود اما همچنان وقت نمایش آن نرسیده است.
جو زیگلر (Joe Ziegler) کارگردان بازی در یک ویدئوی نه دقیقهای در یوتیوب که روز گذشته منتشر شد به توضیح در رابطه با روند تولید بازی مورد بحث پرداخت. به دنبال رونمایی از بازی Marathon در ماه می 2023، استودیو بانجی (Bungie) اظهار کرده بود که تا مدتی خبری از این بازی نخواهد بود تا تیم سازنده روی توسعه آن تمرکز کند و هنگامی که بخواهند موردی از آن را به اشتراک بگذارند، بازی با یک نمایش از گیمپلی به نمایش در خواهد آمد.
اکنون در ویدئویی که اخیرا منتشر شده، زیگلر اظهار داشت که تیم سازنده هنوز آماده نیست تا نمایشی از گیمپلی عنوان شوتر PvP علمی تخیلی خود را به اشتراک بگذارد. با این حال ایشان مدعی شد روند ساخت بازی Marathon به خوبی پیش رفته و در کنار یک کانسپت آرت جدید از بازی منتشر شد و اعلام شد که تیم سازنده برنامه دارد تا فرآیند پلیتست آن را در سال 2025 گسترش دهد.
زیگلر توضیح داد که تیم سازنده در طول چند سال اخیر چالشهای فراوانی را برای توسعه بازی پشت سر گذرانده و طرحهای بیشماری را مورد آزمون و خطا قرار داده است و همواره بازی دستخوش تغییرات مختلف قرار گرفته است. برخی از بخشهای بازی مانند محیط آن با پیشرفت قابل ملاحظهای همراه شده و مدلسازی کاراکترها نیز تا حدی انجام شده اما همچنان سایر بخشهای بازی نیازمند کار فراوانی هستند.
در حالی که هیچ گونه بازه زمانی برای عرضه بازی توسط ناشر آن یعنی شرکت سونی ارائه نشده، بازی در ابتدا و پیش از تاخیر قرار بود تا در سال 2024 منتشر شود. بازی قرار است با برچسب قیمتی 40 دلاری منتشر شود. همچنین با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس یا همان توییتر سابق، اعلام شد عنوان Marathon در کنار پلی استیشن 5 و رایانههای شخصی، برای کنسول ایکس باکس سری ایکس و اس نیز منتشر خواهد شد حال آن که قابلیت ویشلیست نمودن آن هنوز روی ایکس باکس در دسترس قرار نگرفته است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید