سازندگان Destiny مایل به ساخت بازیهای تکنفره داستانی بودند
به جای عناوین لایو سرویس
شایعهای در فضای اینترنت پخش شده که مدعی شده سازندگان Destiny خواستار ساخت بازیهای تکنفره داستانی به جای عناوین لایو سرویس بودند اما ایده هیچ کدام مورد تایید قرار نگرفت.
بسیاری از طرفداران از تجربه بازی Destiny 2 به عنوان یک پروژه لایو سرویس لذت بردند. این مجموعه و تیم توسعه دهنده آن در استودیو بانجی (Bungie) سالهاست که به عنوان سازنده یک بازی آنلاین موفق به ویژه در فضای کنسولی تسلط را در بازار در اختیار داشته و به نظر میرسد محبوبیت آن تنها زمانی که نسخه بعدی آن عرضه شود کاهش پیدا خواهد کرد. از سوی دیگر بسیاری همچنان امیدوار هستند که بانجی به ریشههای خود بازگشته تا یک اثر متمرکز روی بخش تکنفره داستانی را توسعه دهد. حال آن که به نظر میرسد احتمال وقوع چنین چیزی بسیار کمرنگتر از انتظارات به شمار میرود.
زوهاد علی (Zuhaad Ali) که اطلاعات مختلفی را پیرامون این مجموعه ارائه میکند اظهار داشته که سال گذشته هنگامی که در حال کار روی یک مطلب بوده اطلاعاتی به گوشش رسید که بیان میدارد که بسیاری از سازندگان Destiny تمایل داشتند تا روی بازیهای تکنفره داستانی به جای پروژههای لایو سرویس کار نمایند. علی اظهار کرد هنگامی که اعضای استودیو بانجی اقدام به مطرح کردن ایدههای مطمئنتر در مقیاسی کوچکتر احتمالا به منظور استفاده از منابع کمتر کردند، تمامی این ایدهها بلافاصله رد شدند.
به نظر میرسد گیمرها فعلا نباید انتظار بازگشت این استودیو را به پروژههای داستانی داشته باشند. مخصوصا وقتی این نکته را در نظر بگیریم که این توسعه دهنده در حال حاضر مشغول کار روی بازی جاهطلبانه Marathon بوده که انتظار میرود به زودی نمایشی نیز آن صورت بگیرد. از سوی دیگر در کنار ساخت این بازی، گفته میشود که آنها روی یک عنوان MOBA جدید با اسم رمز Gummy Bears مشغول کار هستند. تیم سازنده این پروژه ظاهرا به یک استودیو جدید PlayStation منتقل شدهاند.
گزارشات بیان میدارند که Gummy Bears نیز پروژهای جاهطلبانه بوده و علیرغم شاهبتهایی که با سری Super Smash Bros دارد، سعی دارد تا تجربهای تازه و متفاوت را ارائه کند.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید