سطح چیت در بازی Call of Duty: Warzone به حد غیرقابل تحملی رسیده است!
چیترها امان نمیدهند!
طبق اعلام بسیاری از کاربران، ظاهرا سطح چیت در بازی Call of Duty: Warzone به حد غیر قابل تحملی رسیده و افراد دیگر از تجربه این عنوان راضی نیستند.
بازی کالاف دیوتی وارزون سالهاست که به عنوان یکی از بهترینهای سبک بتل رویال و شوتر حساب میشود؛ بازی هیجانانگیزی که ضمن ارائه یک داستان جالب، گیم پلی فوقالعاده عادلانه و خوبی را در سال اول انتشار ارائه میداد. با این وجود، سطح عادلانه بودن این اثر رفته رفته کمتر شد و نهایتا حال به حدی رسیده که بازیکنان حتی دیگر نمیتوانند ذرهای از آن لذت ببرند! چراکه تعداد چیترها یا همان افرادی در آن تقلب میکنند، به رقم بالایی رسیده است و سیستم آنتی چیت Ricochet واقعا کار خاصی برای جلوگیری از آنها انجام نمیدهد!
در حقیقت وقتی که اولین بار سیستم آنتی چیت Ricochet در سال گذشته همراه با بازی Call of Duty: Vanguard معرفی شد، تعداد ۵۰ هزار کاربر متقلب به صورت همزمان بن شدند و به مدت یک ماه همه چیز در سرورهای Warzone Pacific کاملا عادلانه به پیش میرفت. با این وجود، پس از آنکه سازندگان برای تعطیلات اول سال میلادی ۲۰۲۲ حمایت از سرورها را برای مدتی کوتاه قطع کردند، هکرها راههای تازهای را برای پیدا کردن نقطه ضعف Ricochet ایجاد کردند و در نهایت، ناگهان جمع گستردهای از چیترها وارد بازی شدند!
با این حال حتی پس از این اتفاق نیز طولی نکشید تا ریون سافتور (Raven Software) رسما اطلاع داد که روی یک سیستم جدید برای نرف کردن سلاح دست چیترها میگردد تا به جای بیرون انداختن، آنها را به خاطر تقلب کردن مجازات کند! چنین ترفندی تا مدتی کوتاه جواب داد و بسیار عالی بود، اما طی یک دوره چند ماهه، باز هم این سیستم دور زده شد.
روز گذشته، کاربری به نام aBipolarTree در فضای مجازی یک نظرسنجی تازه را منتشر کرده که طی آن، از سایر بازیکنان سوال میکند آیا آنها هم متوجه افزایش تعداد چیترها طی چند روز گذشته شدهاند یا که نه؟ پاسخ به این پرسش نیز چنان که انتظار میرفت، با اعتراض گسترده کاربران همراه شده و اکثر افراد اعلام کردهاند که تعداد بالای چیترها در بازی به آنها اجازه چند دقیقه لذت بردن از یک تجربه بتل رویال در کالاف دیوتی وارزون را نمیدهد!
در واقع کاربران اعلام کردهاند که هفته گذشته سیستم آنتی چیت Ricochet در ضعیفترین حالت ممکن ظاهر شده و همین موضوع نیز باعث شده تا نگرانیها برای ادامه این موضوع در فصل پنجم ادامه پیدا کند؛ به نحوی که اگر قرار باشد تا در لابیهای آنلاین بازی شاهد انواع و اقسام چیترهایی باشد که از Wallhack و Aimbot استفاده میکنند، پس قاعدتا باید شاهد ریزش گسترده و چندباره تعداد پلیرهای وارزون باشیم.
اما نظر شما درباره سطح بالای چیت در بازی Call of Duty: Warzone چیست؟ آیا به نظر شما بازی Call of Duty: Warzone 2 هم به همین مشکل دچار خواهد شد؟
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید