راهنمای بازی Call of Duty: Warzone | چگونه بانکرها را باز کنیم؟
پردهبرداری از رازهای تاریک وردانسک
در سرگرمی با مجموعه مقالات راهنمای Call of Duty: Warzone همراه باشید تا فوت و فن حرفهای شدن در این بازی جذاب و سرگرمکننده را بیاموزید. در این قسمت از راهنمای بازی، به سراغ نحوهی باز کردن درِ بانکرها خواهیم رفت.
مدتی است که بازیکنان وارزون در نقاط خاصی از نقشه به درهای مخفی پناهگاههای زیرزمینی برمیخورند. تا پیش از انتشار فصل سوم، هیچ راهی برای باز کردن این درها وجود نداشت ولی حالا امکان دسترسی به آنها فراهم شده است. بدون معطلی به این اشاره کنیم که بهترین و بیشترین لوت ممکن را در این بانکرها پیدا خواهید کرد اما چرا در قسمت قبلی راهنمای Call of Duty: Warzone از آنها چیزی نگفتیم؟ زیرا دسترسی به این لوت گرانبها بسیار سختتر و محدودتر از گشتوگذار در نقشه است و تا حد خیلی زیادی به شانس شما بستگی دارد.
در وردانسک مجموعا دوازده بانکر مختلف در سرتاسر نقشه پراکنده هستند که از ۰ تا ۱۱ عددگذاری شدهاند. مکان دقیق آنها را میتوانید در تصویر زیر ببینید. بانکرهای ۰، ۴، ۵، ۶، ۹ و ۱۱ نسبت به بقیه متمایز هستند؛ ورودی این بانکرها در فضای باز است و بالای درِ آنها یک چراغ سبز قرار دارد (غیر از بانکر ۱۱ که چراغ قرمز دارد). در حال حاضر تنها میتوان به این شش مورد وارد شد و بانکرهای دیگر هنوز راه مشخصی برای دسترسی ندارند. از این شش بانکر، شمارهی ۱۱ مرموزترین پناهگاه است که راه بسیار متفاوتی برای باز کردن نسبت به سایرین دارد و رازهای جالبی در آن نهفته است. در ادامهی راهنما مفصل به آن خواهیم پرداخت.
حال چطور میتوان وارد بانکرها شد؟ کنار ورودی هر بانکر یک صفحه کلید قرار دارد که از شما کد دسترسی میخواهد. این کد تنها با پیدا کردن یک کلید به نام “Red Access Card” به دست میآید. برای یافتن این کلید دو راه دارید: جستوجو در صندوقها و کشتن بازیکنی که زودتر آن را پیدا کرده است. احتمال وجود کلید در صندوقهای عادی بسیار کم است اما در صندوقهای نارنجیرنگ لجندری شانس بیشتری خواهید داشت. پس از بهدست آوردن کلید، کافیست به یکی از بانکرهای ۰، ۴، ۵، ۶ یا ۹ بروید و در ورودی را باز کنید.
داخل هر بانکر دریایی از لوت در قالب صندوقهای عادی و لجندری و دیگر آیتمهای روی زمین وجود دارد. یک نکتهی جالب در مورد این بانکرها آن است که داخل هر کدام، یک درِ ورودی مهر و مومشدهی دیگر قرار دارد که فعلا راه باز کردنش مشخص نشده و معلوم نیست چه چیزی پشتش انتظارمان را میکشد. اگر به حدی خوش شانس باشید که تا اینجای کار پیش بروید، دیگر بعید است که باز هم به لوت احتیاج پیدا کنید. با این حال بانکر ۱۱ چیزهایی داخل خود دارد که حس کنجکاوی را قلقلک میدهد و شاید بد نباشد به سراغش بروید.
راه باز کردن بانکر ۱۱ نسبتا سخت است. برای این کار باید به چهار تماس تلفنی در نقاط مختلف نقشه با ترتیب خاصی جواب بدهید. در قسمتهای مختلف وردانسک، تلفنهایی وجود دارد که برخی از آنها زنگ میزنند. اولین تماسی که جواب میدهید، باید از میان تلفنهای مشخصی باشد که محل تعدادی از آنها در تصویر زیر نشان داده شده است.
در هر مسابقه، تنها یکی از این تلفنها زنگ میخورد و تجربه نشان داده که تلفن مستقر در Gora Dam بیشتر از بقیه این احتمال را دارد. اگر تلفن منتخب را جواب بدهید، یک فرد به زبان روسی چند جمله به زبان میآورد که بدین معنا هستند:
به تمام واحدها! پایگاه تسخیر شده است. رمزنگاری را تغییر دهید.
پس از این جملات، زنگ کوتاهی پخش شده و سه عدد مختلف به ترتیب به زبان روسی بیان میشوند. این اعداد بین ۰ تا ۹ بوده و هر کدام نشانهگر یک تلفن منحصر بفرد در وردانسک هستند. اگر توانستید این سه عدد را ترجمه کنید، باید به ترتیبی که بیان شدهاند به سراغ تلفنهای متناظرشان رفته و به آنها جواب بدهید. محل هر تلفن در تصویر زیر مشخص شده است. جهت کمک به شما، اعداد صفر تا نُه را هم به گویش روسی فهرست کردهایم.
اگر این سه تلفن را به ترتیب درست جواب بدهید، در تلفن آخر همان زنگی که در تماس اول شنیدید به همراه چند جملهی روسی دیگر پخش خواهد شد. حال باید به سراغ ورودی بانکر ۱۱ بروید. پس از تعامل با صفحه کلید، چراغ بالای ورودی سبز شده و در آن باز خواهد شد. همچون سایر بانکرها، شمارهی ۱۱ هم لوت بسیار گرانبهایی در خود دارد؛ از جمله یک بلوپرینت قدرتمند از سلاح MP7. اما چیزی که آن را واقعا متمایز میکند، ایستر اگهای داخل این بانکر است. در یکی از دیوارهای داخل بانکر ۱۱ سوراخی ایجاد شده که اگر از داخل آن رد شوید، به راهرویی وارد میشوید که در انتهای آن یک کنترل پنل و چند پنجره به اتاقی مرموز که مه عجیبی آن را فرا گرفته، وجود دارد. روی این کنترل پنل، دکمهی بزرگ قرمز رنگی قرار گرفته که اگر آن را فشار دهید، مه داخل اتاق مذکور کنار رفته و راز بزرگ داخل آن هویدا میشود: کلاهکهای هستهای! البته هیچ راهی برای ورود به این اتاق و استفاده از این کلاهکها وجود ندارد و باید ببینیم اینفینیتی وارد چه برنامهای برای این سلاحهای اتمی در سر دارد.
سورپرایزهای بانکر ۱۱ به اینجا ختم نمیشود. داخل یکی دیگر از اتاقهای این بانکر، چند کامپیوتر و نمایشگر دیده میشود که به نظر دچار مشکل شدهاند. روی پنل کامپیوتر دکمهای با عنوان «ریبوت» قرار داده شده که اگر آن را فشار دهید، کامپیوترها دوباره راهاندازی میشوند. این عمل به نظر کار خاصی نمیکند، اما اگر وارد یک اتاق دیگر شوید، با یک تایمر شمارش معکوس مواجه خواهید شد! البته نگران نباشید. این تایمر تنها از ۱۰ تا ۲ میشمارد و دوباره ریست میشود. در این اتاق سه ساعت دیواری هم به چشم میخورد که همگی ساعت ۱:۵۰ را نشان میدهند بهعلاوه شماره ۱۱ همچون سایر بانکرها یک ورودی دیگر دارد که قابل باز کردن نیست.
تا این لحظه هنوز چیز بیشتری از محتویات عجیب بانکر شمارهی ۱۱ کشف نشده است. چیزهایی که دیدهایم میتواند به رویدادی جدید، فصل بعدی یا حتی Call of Duty بعدی اشاره کند.
امیدواریم از این قسمت از راهنمای Call of Duty: Warzone در سرگرمی لذت برده باشید. در قسمت آینده، به سراغ حالت محبوب پلاندر و راههای پیروز شدن در آن خواهیم رفت. با ما همراه باشید.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید