چرا سرعت گیم پلی بازیهای Call of Duty کندتر شده است؟
سازندگان توضیح میدهند
یکی از توسعهدهندگان استودیو تریآرک به تازگی توضیحاتی درباره کاهش سرعت حرکت بازیکنان و گیم پلی در بازیهای Call of Duty ارائه کرده است.
سرعت حرکت بازیکنان در بازیهای کالاف دیوتی همواره یکی از جنجالیترین بحثها در میان هوادارها بوده است. در حالی که برخیها سرعت بالای را به خاطر نیاز به سرعت عمل و دقت بالای گیمرها مناسب بازی میدانند، اما گروهی دیگر نیز دقیقا با این مورد مخالف بوده و به خاطر غیرطبیعی و غیرواقعگرایانه بودن آن، معترض هستند.
در همین راستا، مت اسکرانس، یکی از اعضای تیم طراحی در استودیو تریآرک، به تازگی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) نسبت به این موضوع واکنش نشان داده و علت کندتر شدن سرعت حرکت بازیکنان در بازیهای کالاف دیوتی را توجیه کرده است. آنطور که به نظر میرسد، سرعت زیاد مشکلات فنی زیادی را برای بازی به همراه دارد.
مت اسکرانس در این زمینه توضیح میدهد:
زمانی که سرعت حرکت شخص در حالت نشسته یا خوابیده بیش از حد سریع باشد، یک ناهمترازی در میان دید اول شخص و سوم شخص ایجاد میشود که مشکلات زیادی نظیر مشکل اسنیکینگ (حرکت سریع و غیرطبیعی بازیکنان) رخ میدهد. این مشکلات در گذشته بسیار دردسرساز شده بودند.
در ادامه این صحبتها، این توسعهدهنده در استودیو تریآرک با اشاره به مکانیزم جدید Omni-movement که برای اولین بار در بازی بلک اپس ۶ معرفی شد، خاطرنشان کرد که او نیز به شخصه طرفدار پرشهای مکرر در بازی نیست و در این سیستم حرکتی جدید، میزان سرعت و حرکت گیمرها تا حدی متعادلتر شده است.
سرعت گیم پلی عناوین کالاف دیوتی از بازی Call of Duty Modern Warfare که در سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر شد، کاهش یافت. با وجود یک سری انتقادهایی که در آن زمان به این بازی وارد شد، اما گیمرها به مرور با کندی شدن گیم پلی بازیهای کالاف دیوتی کنار آمدهاند. با این حال، برخیها هنوز هم سرعت گیم پلی از نظر برخی از گیمرها بیش از حد معمول است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید