منتقد IGN اصلا از گیم پلی بازی CrossfireX راضی نیست و تجربه آن را اتلاف وقت میداند!
مدتها انتظار و ...
یکی از نویسندگان و منتقدان IGN که به تازگی گیم پلی بازی CrossfireX در حالت داستانی را تجربه کرده، اظهار میکند که چند ساعت وقت گذاشتن پای تجربه این عنوان، عملا اتلاف وقت بوده است!
بازی CrossfireX چند روز پیش به صورت رسمی عرضه شد. این عنوان مدتها کاربران را در انتظار گذاشته و پیشتر نسخه چینی آن با استقبال بسیاری از طرفداران مواجه شده بود. به همین دلیل نیز سازندگان تصمیم گرفتند تا یک ورژن جهانی از این بازی را هم عرضه کنند. با این حال، یکی از تفاوتهای نسخه جهانی این بود که بازی دارای حالت داستانی بوده و قول یک روایت مهیج، پر از صحنههای اکشن را میداد.
شما وقتی که تریلر نهایی این عنوان را مشاهده میکنید، عملا شاهد یک داستان با پتانسیل بالا هستید که دو گروه قدرتمند در آن درگیر هستند. با این وجود، چیزی که در خود بازی تجربه شده، ظاهرا اصلا آن موردی که در تریلرها قولش را داده بودند نیست! تا جایی که حتی منتقد وبسایت IGN در صفحه شخصی خود اظهار کرده که چند ساعت وقت گذاشتن روی تجربه این عنوان، یک اشتباه و هدر دادن وقت بوده است!
بعد از ۶ ساعت تجربه این بازی، من واقعا حرفی برای گفتن ندارم. اصلا نمیفهمم چطور این بازی آماده انتشار شده است. طراحی بد و غیر قابل قبول، مشکلات اجرایی (مثل افت نرخ فریم و باگهای مختلف)، و … باور نکردنیِ!
چنان که پیداست، گیم پلی بازی CrossfireX که در بخش مولتیپلیر رایگان خود هم قادر نشده بود تا توجه کاربران را به خود جلب کند، در حالت داستانی هم کاری را از پیش نبرده و مشکلات فنی بسیاری دارد. این در حالی است که حتی برای دارندگان گیم پس نیز حالت داستانی در دسترس نبوده و سازندگان در زمانی نامشخص این اقدام را انجام خواهند داد.
در حال حاضر، این بازی نمره ۲.۸ روی ایکس باکس سری ایکس و ۲ در ایکس باکس وان را از دید کاربران دریافت کرده و منتقدان نیز چندان راضی به نوشتن مطلب درباره آن نیستند! طوری که در سایت Metacritics، فقط Windows Central به آن نمره ۴۰ را داده و نام رسانه دیگری دیده نمیشود.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید