معرفی بستههای الحاقی Cyberpunk 2077 به زمان دیگری موکول شده است
سیدی پراجکت انتظار دارد بیش از ۵۰ درصد فروش به صورت دیجیتالی باشد
سیدی پراجکت در جلسهای که با حضور سرمایهگذاران برگزار شد اعلام کرد معرفی بستههای الحاقی Cyberpunk 2077 تاخیر خورده است.
پس از اینکه انتشار بستههای الحاقی برای بازیهای ویدیویی به اتفاقی مرسوم در صنعت ویدیو گیم تبدیل شد، شاهد معرفی مفهوم جدیدی تحت عنوان سیزن پس بودهایم. سیزن پس، یک مجموعه است که به کاربر اجازه میدهد تمامی بستههای الحاقی متعلق به یک بازی را در زمان عرضه و بدون معطلی دریافت کند. سازندگان و ناشران معمولا سیزن پس را مدتی قبل از انتشار رسمی بازی معرفی میکنند. از همین رو، انتظار میرفت سیدی پراجکت رد طی روزهای آتی سیزن پس سایبرپانک 2077 را برای نخستین بار در معرض دید طرفداران قرار دهد؛ اتفاقی که رخ نخواهد داد.
سیدی پراجکت رد اخیرا جلسهای را با حضور سرمایهگذاران خود برگزار کرد تا اطلاعاتی را دربارهی عملکرد تجاری شرکت در سه ماههی سوم به اشتراک بگذارد. آدام کیسینسکی (Adam Kiciński) مدیرعامل مجموعه در بخشی از صحبتهای خود گفت معرفی بستههای الحاقی Cyberpunk 2077 به زمان دیگری موکول شده است. طبق گفتههای او، تیم توسعه قصد داشت محتواهای جدید را قبل از عرضهی رسمی رونمایی کند اما پس از اینکه انتشار بازی تاخیر خورد، تصمیم گرفتند رونمایی از بستهها را به تعویق بیاندازند:
برنامهریزیهای اولیه این بود که بستههای الحاقی قبل از عرضه معرفی شوند اما بعد از تاخیری که به وجود آمد، تصمیم گرفتیم مدت بیشتری را منتظر مانده تا محصول نهایی به دست مصرف کنندگان رسیده و سپس دربارهی پروژههای بعدی صحبت کنیم. بنابراین، تا قبل از انتشار بازی خبری از معرفی بستههالی الحاقی نیست.
تا به این لحظه هیچ گونه اطلاعاتی دربارهی بستههای الحاقی Cyberpunk 2077 نشده اما میتوان انتظار داشت سیدی پراجکت رد همان سیاستی که در قبال The Witcher 3: Wild Hunt اتخاذ کرده بود را برای جدیدترین محصولش به کار بگیرد. این استودیوی لهستانی جدا از انتشار بهروزرسانیهایی که عملکرد فنی را بهبود بخشیده و مشکلات را رفع کردند، محتواهای زیادی را به Wild Hunt افزود؛ برای مثال، میتوان Hearts of Stone را نام برد که یک خط داستانی و نسبتا طولانی را شامل میشود؛ خطی که مستقل از ماجراهای اصلی بود.
پیوتر نیلوبوویچ (Piotr Nielubowicz) مدیر ارشد مالی سیدی پراجکت یکی دیگر از افرادی بود که در جلسهی مالی اخیر صحبت کرد. او انتظار دارد نسبت فروش نسخههای دیجیتالی به فیزیکی Cyberpunk 2077 بیشتر از The Witcher 3: Wild Hunt باشد. به بیان دیگر، کارشناسان شرکت پیشبینی کردهاند بیش از ۵۰ درصد فروش سایبرپانک از طریق فروشگاههای آنلاین صورت بگیرد:
احتمالا [پس از عرضه] اختلاف میان نسخههای دیجیتالی و فیزیکی بیشتر میشود؛ اختلافی که به سود نسخههای دیجیتالی خواهد بود. چه رقمی را برای این اختلاف پیشبینی میکنیم؟ در حال حاضر گفتنش سخت است اما انتظار داریم نسبت فروش نسخههای دیجیتالی به فیزیکی Cyberpunk 2077 بیشتر از The Witcher 3: Wild Hunt باشد. در نتیجه، پیشبینی میکنیم بیش از ۵۰ درصد نسخههای فروخته شده از طریق کانالهای دیجیتالی صورت بگیرند.
بخش چندنفرهی Cyberpunk 2077 فاصلهی زیادی با عرضه دارد اما آدام کیسینسکی تایید کرد احتمالا در سه ماههی نخست سال ۲۰۲۱ میلادی اطلاعاتی از این محصول به اشتراک گذاشته میشود. او همچنین تایید کرد بخش چندنفره مانند یک حالت (Mode) جدید نیست که به بازی اضافه شود، بلکه محصولی بزرگ و مستقل است که ارتباطهایی با داستان خواهد داشت.
در انتها، لازم به ذکر است جدیدترین ساختهی سیدی پراجکت رد برای انتشار در تاریخ ۲۰ آذر (مصادف با ۱۰ دسامبر) برنامهریزی شده است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید