خالق Dead Space بازی جدیدش را یک عنوان Quad-A میداند
او بازی جدید را با Call of Duty مقایسه کرد
خالق بازی Dead Space یعنی گلن اسکوفیلد ادعا میکند که بازی جدیدش یک عنوان Quad-A است؛ نه Triple-A.
گلن اسکوفیلد یکی از خالقان بازی ترسناک و سوم شخص Dead Space بود. او پس از جدایی از Visceral Games، همراه با Michael Condrey استودیوی Sledgehammer Games را تاسیس کردند که این استودیو، عناوینی چون Call of Duty: Advanced Warfare و Call of Duty: WWII را در کارنامهی خود به ثبت رسانده است.
سال گذشته گلن اسکوفیلد در ویدیویی اعلام کرد که به عنوان رییس و مدیر عامل استودیوی تازه تاسیس PUBG Corporation یعنی Striking Distance انتخاب شده است. همچنین در این ویدیو تایید کرد که آنها روی یک عنوان داستان محور از دنیای PlayerUnknown’s Battlegrounds کار میکنند. حال به تازگی Glen Schofield در مصاحبهای ادعا کرده که اولین بازی او سبک جدیدی در روند ساخت یک بازی Triple-A بوده که آن را Quad-A نامگذاری میکند.
هنوز اطلاعات خاصی در مورد اولین بازی شرکت Striking Distance منتشر نشده ولی گلن اسکوفیلد تایید کرد که تعداد ۷۰ نفر در حال توسعهی این بازی هستند و در حالی که همهی آنها اهداف بلند پروازانه و انگیزهی عالی دارند، پروژهی خودشان را یک اثر AAAA میدانند. او در ادامه میگوید:
ما امیدواریم که یک بازی Triple-A خلق کنیم ولی در واقع ما آن را Quad-A صدا میزنیم. تیم تولید میخواهد بالاتر و فراتر از چیزی که هست برود و یک اثر استثنایی بسازد.
طبق گفتههای گلن اسکوفیلد، مدیر عامل PUBG Corporation به این استودیوی تازه تاسیس شده، فضای بسیار زیادی داده و هر گونه وسایل و امکاناتی که تیم نیاز دارد را برای آنها فراهم میکند. اسکوفیلد در مورد آزادی عمل خود در توسعه میگوید:
من اینجا یک Call of Duty و یا World War II ندارم که مجبور باشم در یک چارچوب مشخص کار کنم. بازی Advanced Warfare به من فضای بسیار زیادی برای خلق و اجرای ایدهها میداد ولی دوباره میگویم که روند توسعه و سبک بازی از همان ابتدا مشخص بود و در یک چهارچوب خاص روایت میشد. این بار فقط با این طرح سوال که «چگونه بازی را میخواهم تجربه کنم» شروع به توسعه کردم.
لازم به ذکر است که گلن اسکوفیلد اولین نفری نیست که اصطلاح Quad-A استفاده میکند. پیش از این، شرکت The Initiative ادعا کرده که بازی آنها اصطلاح AAAA را وارد این صنعت میکند. همچنین کمک کارگردان بازی The Last of Us 2 یعنی آنتونی نیومن هم گفته بود که بازی The Last of Us Part II، تعریف تازهای از بازیهای Triple-A است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید