کراس اور بازیهای 2 Destiny و Halo چه زمانی رخ خواهد داد؟
بانجی فردا یک رویداد آنلاین برگزار میکند
اینطور که به نظر میرسد، شایعهها حقیقت داشته و کراس اور بازیهای Destiny 2 و Halo در آیندهای نزدیک رنگ حقیقت به خود میگیرد.
در پی موفقیتهای Destiny، استودیو بانجی تصمیم گرفت روی نسخه دومش کار میکند. این بازی آماده شد و در سپتامبر سال ۲۰۱۷ میلادی تحت عنوان Destiny 2 برای پلتفرمهای هدف عرضه شد. عنوان مزبور به خاطر داستان، جلوههای بصری، گیم پلی، بخش چندنفره و رویدادهای متنوع بازخوردهای مثبتی را از سوی منتقدان دریافت کرد و در زمینه تجاری هم عملکرد بسیار خوبی را از خود به ثبت رساند. با گذشت چند سال و افزایش محبوبیت بازیهای رایگان در میان گیمرهای سراسر جهان، بانجی تصمیم گرفت نسخه رایگان دستینی 2 را در دسترس علاقهمندان قرار داده و تمرکز خود را روی کسب درآمد حاصل از پرداختهای درون برنامهای قرار دهد.
دستینی 2 به لطف پشتیبانی منظم بانجی توانسته جذابیت و محبوبیت خود را در میان علاقهمندان به بازیهای اکشن اول شخص و چندنفره حفظ کند. به همین دلیل، بانجی اعلام کرد تصمیمی برای توقف پشتیبانی از آن نگرفته و حتی برای ۲ الی ۳ سال آینده برنامهریزی انجام داده است. در ضمن، حدودا سه ماه پیش یکی از کاربران Reddit پستی را منتشر کرد که شامل یک لیست بلند بالا میشود؛ لیستی که برنامههای استودیو آمریکایی برای محصول خود را در خود جای داده است. در ابتدا به نظر نمیرسید اسناد لو رفته حقیقی باشند اما کاربران طی ماههای گذشته به اطمینان رسیدهاند که حداقل بخشی از لیست رسمی است.
بانجی خود را برای برگزاری یک رویداد آنلاین به نام Destiny Showcase در روز سه شنبه آماده میکند.؛ رویدادی که در آن پیرامون فصل پانزدهم Destiny 2 و جدیدترین بسته الحاقی آن، یعنی Witch Queen صحبت خواهد شد. استودیو آمریکایی به منظور افزایش هایپ نام فصل پانزدهم را فاش کرده که تحت عنوان Season of the Lost شناخته میشود. نکته جالب ماجرا اینجا است که کاربر Reddit در پست سه ماه پیش خود فاش کرده بود فصل پانزدهم Season of the Lost نام دارد.
لیستی که در فروم ردیت به اشتراک گذاشته شد، تاکید دارد بانجی به مناسبت ۳۰ سالگی خود میخواهد کراس اور بازیهای Destiny 2 و Halo را در ماه دسامبر (مصادف با ۱۰ آذر ۱۰ دی سال ۱۴۰۰) کند. اینطور که به نظر میرسد، به واسطه این رویداد شاهد اضافه شدن زرهها و ماموریتهای جدیدی خواهیم بود که از انحصاری مایکروسافت الهام گرفته شدهاند. همچنین چهار مورد از سلاحهای هیلو از جمله Gravity Hammer به دستی 2 در دسترس قرار خواهند گرفت.
با خواندن پاراگرافهای بالا احتمالا یک سوال مهم در ذهنتان شکل گرفته است: چرا هیلو انتخاب شده است؟ در پاسخ باید گفت بانجی پیش از اینکه تصمیم بگیرد دستینی را ساخته و روانه بازارهای جهانی کند، روی فرنچایز هیلو کار میکرد. به بیان دقیقتر، این استودیو آمریکایی خالق هیلو است.
کراس اور بازیهای Destiny 2 و Halo در دسامبر تصمیم هوشمندانهای است؛ زیرا Halo Infinite برای انتشار در انتهای سال جاری میلادی برنامهریزی شده است.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید