سازندگان بازیها دیگر به خواستههای گیمرها اهمیت نمیدهند!
مدیر سابق ایکس باکس توضیح میدهد
لورا فرایر، مدیر سابق ایکس باکس مدعی است که سازندگان بازی ها دیگر به خواسته های گیمرها توجهی نمیکنند و این موضوع مهمترین دلیل شکستهای اخیر بوده است.
گزارش بسیاری از گروههای آماری نشان میدهد صنعت بازیها در طول سالهای اخیر نه تنها رشد نکرده، بلکه گاها ضرر و زیانهای هنگفتی را به استودیوهای بازیسازی و شرکتهای ناشر تحمیل کرده است. جالبتر اینکه این اتفاق مختص سازندگان خاص نیست و تقریبا همه بازیسازها را تحت تاثیر قرار داده است.
در همین راستا، لورا فرایر، مدیر سابق ایکس باکس که نقش مهمی در سری گیرز آف وار داشته، به یکی از مهمترین دلایل این اتفاق اشاره کرده است. به گفته او، صنعت بازیها در حال حاضر در یک حباب قرار گرفته که این حباب بزرگ، منجر به شکست بازیهایی همچون Redfall و Dragon Age Veilguard شده است.
فرار مدعی است که ارتباط بسیاری از خبرنگارها و منتقدها با استودیوهای بازیسازی و شرکتهای ناشر بیشتر شده و در پی این اتفاق، آنها اغلب از استودیوها حمایت میکنند و در طرف مقابل، دیگر خبری از نقدهای واقعی و سازنده نیست. از طرفی، ارتباط سازندگان با گیمرها نیز کمتر شده است.
مدیر سابق ایکس باکس میگوید که به خاطر قرارگیری سازندگان در این حباب، آنها دیگر به خواسته های گیمرها توجه نمیکنند و اغلب تصمیمات اشتباهی اتخاذ میکنند؛ چرا که درک واقعی از این خواستهها ندارند. او برای اثبات صحبتهای خود به نقدهای بازی دراگون ایج اشاره کرد که نقدهای بسیاری از منتقدها، دقیقا همان عباراتی بود که استودیو بایوور میخواست.
همچنین، فیل اسپنسر نیز پیشتر اشاره کرده بود که نقدهای اولیه برای بازی ردفال بسیار بهتر از بازخوردهای نهایی بازی بود؛ موضوعی که نشان میدهد نقدهای منتقدها و خبرنگارها دیگر واقعی و سازنده نیستند. بر این اساس، او معتقد است برای رهایی از این شکست، باید به خواستههای جامعه گیمرها توجه کرد و انتقادها را به درستی شنید.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید