خبری از ساخت ریمستر کالکشن Dragon Age نیست
به خاطر مسائل فنی
استودیو بایوور مدعی است به خاطر یک سری مشکلات فنی مربوط به موتور سازنده، ساخت ریمستر کالکشن بازیهای Dragon Age با چالشهای زیادی روبرو خواهد بود.
در پی محبوبیت چشمگیر دراگون ایج و عرضه موفق بازی جدید این فرنچایز، بسیاری از هوادارها بیصبرانه منتظر ساخت و عرضه نسخه ریمستر کالکشن بازیهای Dragon Age هستند که به نظر میرسد این اتفاق لااقل به این زودیها اتفاق نمیافتد و تیم سازنده برای توسعه آن، به خاطر مشکلات مربوط به موتور سازنده، با چالشهای زیادی روبرو است.
جان اپلر، کارگردان خلاق استودیو بایوور، به تازگی در گفتوگویی با رولینگ استون اعلام کرد که تیم سازنده به شخصه علاقه زیادی به توسعه ریمستر بازیهای قدیمی دراگون ایج دارد، اما برخلاف سری مس افکت که با موتور آنریل انجین توسعه یافتهاند، این مجموعه هر یک با یک موتور جداگانه ساخته شده که این امر توسعه نسخه ریمستر بازی را سختتر میکند.
جان اپلر در این زمینه توضیح میدهد:
به عنوان یکی از ۲۰ بازیسازی که با موتور Eclipse کار کردهام، باید بگویم که این پروژه به سادگی ریمستر سه گانه مس افکت نیست. ما به شدت به این فرنچایز علاقهمند هستیم و به همین خاطر هیچ چیزی هرگز غیرممکن نخواهد بود.
کارگردان خلاق استودیو بایوور معتقد است که ساخت ریمستر سه گانه Mass Effect به خاطر موتور آنریل انجین، کار به نسبت سادهتری محسوب میشد که این قضیه برای دراگون ایج صادق نیست. با این حال، از آنجا که این مجموعه از اهمیت زیادی برخودار است، توسعه نسخه ریمستر کالکشن آن دور از انتظار نخواهد بود.
بهتر است بدانید که اولویت فعلی استودیو بایوور، ساخت بازی جدید مس افکت است. جان اپلر در بخشی از صحبتهای خود اعلام کرد که تیم سازنده هیچ برنامهای برای ساخت بسته الحاقی بازی Dragon Age The Veilguard ندارد و بعد از انتشار بازی مزبور، تمام منابع و توان خود به توسعه مس افکت بعدی اختصاص میدهد.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید