جزئیات گرافیکی Dragon Age: The Veilguard روی PS5 Pro اعلام شد
بهبود عملکرد بازی در هر دو حالت گرافیکی
تیم سازنده در استودیو بایوویر جزئیات گرافیکی Dragon Age: The Veilguard روی کنسول ارتقا یافته سونی یعنی پلی استیشن 5 پرو را ارائه کرد.
اگرچه بازی Dragon Age: The Veilguard چند روز زودتر از عرضه کنسول PS5 Pro و برای انتشار در تاریخ 7 نوامبر برنامهریزی شده، با این حال باز هم این موضوع سبب نشده تا سازندگان این بازی در استودیو بایوویر (Bioware) و همچنین کمپانی الکترونیک آرتس (EA) برنامههای خود را برای این بازی روی کنسول میان نسلی سونی اعلام نکنند.
در مقایسه با کنسول پلی استیشن 5، GPU بهبود یافته پلی استیشن 5 پرو قادر است تا بازیها را به صورت 45 درصد سریعتر اجرا کند، از ویژگی ریتریسینگ پیشرفتهتری برخوردار بوده و میتواند با استفاده از تکنولوژی آپ اسکیل PSSR که مبتنی بر هوش مصنوعی بوده به منظور افزایش پرفورمنس بازی بدون کاهش کیفیت بصری آن بهرهمند شود. اکنون چهارمین نسخه از مجموعه Dragon Age، یکی دیگر از عناوین لیست در حال افزایشی بوده که به صورت اختصاصی از مزیتها و بهبودهای پلی استیشن 5 پرو استفاده خواهد کرد.
به گفته مدیر فنی بایوویر یعنی ماچیک کوروفکسی (Maciej Kurowski) تکنولوژی مبتنی بر هوش مصنوعی پلی استیشن 5 پرو یا همان PSSR به منطور افزایش عملکرد بازی در حالت Performance Mode به منظور رسیدن به کیفیت گرافیکی در حالت Fidelity Mode استفاده خواهد شد. در حالی که هر دو نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس بازی همچنان دارای دو حالت Performance Mode و حالت Fidelity Mode خواهند بود که به ترتیب بازی را روی 60 و 30 فریم بر ثانیه اجرا خواهند کرد، پلی استیشن 5 پرو هر دو حالت را بهبود بخشیده و طی آن رزلوشن ارتقاء یافته و گزینههای دیگر مربوط به فاکتورهای بصری را در دسترس قرار میدهد.
کوروفسکی به این موضوع نیز در رابطه با جزئیات گرافیکی Dragon Age: The Veilguard اشاره داشت که استودیو بایوویر قابلیت ریتریسینگ محیطی (RTAO) را هنگامی که بازی در حال اجرا در حالت Performance روی پلی استیشن 5 پرو بوده فعال میکند. قابلیت ری تریسینگ محیطی روی هر دو کنسول PS5 و ایکس باکس سری ایکس و اس نیز وجود دارد اما تنها زمانی که بازی روی حالت Fidelity اجرا بشود فعال خواهد بود.
نظرات
دیدگاه خود را اشتراک گذارید